کد خبر: ۲۵۹۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲ 13 July 2016


نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: امکانات درمانی و خدمات بیمه‌ای در استان البرز جوابگوی نیاز جمعیت سه میلیونی این استان نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدحمید طهایی بعد از ظهر امروز با مدیران و کارکنان تامین اجتماعی استان البرز دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در بخشی از این دیدار طی سخنانی اظهار داشت: یکی از مهمترین شاخص‌های تعیین سطح رشد و توسعه‌یافتگی جوامع مختلف،‌ ارائه خدمات بیمه‌ای است.

وی افزود: به هر میزان که سطح خدمات بیمه‌ای به مردم در جامعه‌ای بالاتر باشد، می‌توان آن جامعه را توسعه یافته‌تر دانست.

استاندار البرز تصریح کرد: متاسفانه میزان خدمات بیمه‌ای و به طور کل خدمات درمانی به مردم استان البرز با توجه به جایگاه و تعداد جمعیت ساکن در البرز هیچ هماهنگی و توازنی ندارد.

طهایی گفت: بر اساس گزارشی که دریافت کردیم، میزان خدماتی که به نیروی انسانی تحت پوشش بیمه در استان البرز ارائه می‌شود، متناسب با نیازها نیست و امکانات درمانی لازم برای این تعداد بیمه شدن نداریم.

وی افزود: لازم است که مدیران تامین اجتماعی هر چه سریع‌تر گزارشی از امکانات و میزان خدماتی که در حال ارائه به بیمه‌شدگان هستند تهیه و ضمن مقایسه این امکانات با دیگر استان‌ها،‌ گزارش فوق را برای استانداری البرز ارسال کنند.

عالی‌ترین نماینده دولت در استان البرز بیان داشت: از سوی دیگر باید همه تلاش کنیم در سطح ملی و وزارتخانه‌ها، امکانات بیشتری برای استان البرز جذب کنیم.

طهایی افزود: در آخرین سفر وزیر بهداشت به استان البرز، وزیر تاکید کرد که این استان از نظر امکانات درمانی و بهداشتی یکی از محروم‌ترین مناطق کشور است.

وی گفت: متاسفانه به دلیل همجواری با پایتخت و استفاده مردم از امکانات تهران، مطالبه‌گری برای افزایش امکانات درمانی و بهداشتی و بیمارستانی در این استان دیده نمی‌شود.

استاندار البرز در پایان گفت: باید همه تلاش کنیم که امکانات درمانی و بیمارستانی استان البرز و همچنین خدمات بیمه‌ای در این استان توسعه یافته و در این حوزه خدمات‌رسانی لازم مردم را انجام دهیم.

لازم به توضیح است، در این جلسه گزارشی از اقدامات تامین اجتماعی استان البرز به عالی‌ترین نماینده دولت در این استان ارائه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار