کد خبر: ۲۶۱۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱ 16 July 2016


استاندار البرز گفت: تولیدکنندگان کشور باید برای جذب بازار کشورها استانداردها را رعایت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ‌سیدحمید طهایی ظهر امروز در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی اظهار داشت: یکی از مهمترین اقداماتی که باید برای توسعه اقتصاد و پیش رفتن به سمت اقتصاد مقاومتی انجام دهیم، حمایت از تولیدات داخلی است.

وی ادامه داد: توان اقتصادی با توسعه صادرات محصولات نیز ارتقا می‌یابد، اما به شرط آنکه تولیدکنندگان در داخل کشور با رعایت تمامی استانداردها بتوانند بازارهای جهانی را جذب خود کنند.

استاندار البرز با بیان اینکه باید کیفیت تولید محصولات را ارتقا داده و با رفع مشکلات در بخش تولید بتوانیم به اهداف مورد نظر در این زمینه دست پیدا کنیم، تأکید کرد: تجارت خارجی را باید رعایت کرد تا بتوانیم در این عرصه موفق باشیم و بتوانیم بازارهای جهانی را جذب کنیم.

وی با تأکید بر اینکه با عدم رعایت استانداردها و مراودات بین‌المللی ضربه بزرگی را به اقتصاد کشور خواهیم زد،‌ گفت: عدم رعایت این استانداردها در جذب اعتماد بازارهای جهانی نیز تأثیرات منفی بسیار زیادی خواهد داشت.

استاندار البرز در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه امروز شرایطی فراهم شده است که می‌توانیم کالاهای خود را به جهان عرضه کنیم،‌ گفت: در این راستا باید تمامی استانداردهای کشور مقصد را رعایت کرده تا بتوانیم در آن بازار ماندگار باشیم.

طهایی با اشاره به سفر هیأت اقتصادی البرز به روسیه خاطرنشان کرد: بازار روسیه فرصت بسیار خوبی است تا بتوانیم بخشی از این بازار را به کالاهای خود اختصاص دهیم و در این عرصه به موفقیت‌هایی دست پیدا کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار