کد خبر: ۲۶۳۹۰۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸ 21 July 2016


استاندار البرز بر استقرار صنایع های‌تک در استان البرز تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد، سید حمید طهایی ظهر امروز در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی نظرآباد اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت‌های ما توسعه صنایع‌، های‌تک در استان البرز است که برای تحقق این امر باید سرمایه‌گذاری‌های خارجی را نیز بیشتر کنیم.

وی ادامه داد: البته در حضور صنایع دانش‌بنیان اقدامات موثری در این استان انجام شده است اما با توجه به اهمیت این صنایع لازم است تا مسیر توسعه بیشتری را در این زمینه طی کنیم.

استاندار البرز با اشاره به اینکه استان البرز دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه توسعه صنایع است افزود: همجواری با پایتخت و ظرفیت‌های دیگر در این استان می‌طلبد تا صنایع را با رشد بیشتری همراه کنیم.

طهایی بر ضرورت ایجاد صنایع، های‌تک دراین استان تأکید کرد و بیان داشت: با ایجاد این صنایع بسترهای اشتغال برای دانش آموختگان نیز بهتر و بیشتر فراهم می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه صنایع استراتژیک و های‌تک، هر دو مورد توجه دولت هستند افزود: سرمایه‌گذاری‌های خارجی در این دو بخش اهمیت بسیاری دارد.

استاندار البرز در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه امروز از سه واحد با سرمایه‌گذاری خارجی و مشارکت داخلی بازدید شده است، خاطرنشان کرد: میزان سرمایه‌گذاری در این واحدها را 100 میلیارد تومان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار