کد خبر: ۲۶۶۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰ 26 July 2016


فرار استاندار البرز از پاسخگویی درباره علت استعفای معاون سیاسی استانداری و سکوت وی در این رابطه در حالی ادامه دارد که طهایی پیش از این گفته بود علت این استعفا را در جلسه تودیع و معارفه بیان می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مراسم تودیع و معارفه معاون سیاسی استانداری البرز در حالی روز گذشته بدون حضور رسانه‌های منتقد و با حضور معاون سیاسی وزیر کشور در استانداری البرز برگزار شد که بنا بود سیدحمید طهایی استاندار البرز در این جلسه درباره چرایی استعفای ملاصالحی معاون سابق سیاسی استانداری صحبت کند.

اوایل تیرماه بود که استعفای حجت‌الله ملاصالحی معاون سیاسی وقت استانداری خبری شد؛ خبری که با سکوت استاندار و مسئولان استانداری البرز روبه‌رو شد.

ملاصالحی هم بعد از این استعفا به سفر رفت و امکان پیگیری چرایی این موضوع از رسانه‌‌ها سلب شد؛ موضوعی که همگان منتظر بودند تا طهایی به عنوان نماینده عالی دولت در استان درباره آن توضیح دهد اما وی سکوت کرد.

سکوتی که در نهایت با پاسخ مبهم استاندار به سئوال خبرنگار تسنیم شکست. طهایی در پاسخ به چرایی استعفای معاون سیاسی که از سوی خبرنگار تسنیم در حاشیه جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی مطرح شد، گفت: "درباره علت استعفای آقای ملاصالحی در جلسه تودیع و معارفه توضیح می‌دهم."

همگان منتظر تشکیل جلسه تودیع ملاصالحی بودند تا رسما و از زبان استاندار بشنوند که چرا ملاصالحی که از مدیران بومی استان بود، رفت؛ اما به ناگاه خبرنگار تسنیم به این جلسه دعوت نشد، درب استانداری را به روی رسانه‌ها بستند و تنها به چند رسانه‌ همسو اجازه داده شد برای پوشش مراسم حضور یابند.

بدین شکل طهایی با «بایکوت خبری» این جلسه عملاً از پاسخگویی به سئوالی که بیش از یک‌ماه است در فضای خبری استان شکل گرفته، فرار کرد و اجازه داد فضای شایعات درباره ملاصالحی و استعفای وی چون یکماه گذشته بر سر زبان‌ها بماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار