کد خبر: ۲۷۱۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳ 03 August 2016


استاندار البرز گفت: مشکلات ترافیکی استان البرز یکی از مهمترین اولویت‌هایی است که باید هر چه سریع‌تر مرتفع شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سید حمید طهایی صبح امروز در مراسم کلنگ‌زنی پروژه کنارگذر بزرگراه شمالی اظهار داشت: وجود مشکلات ترافیکی در استان البرز یکی از مهمترین دغدغه‌های مسؤولان و مردم در این استان محسوب می‌شود که لازم است با تدبیر و برنامه‌ریزی‌های لازم این مهم هر چه سریع‌تر مرتفع شود.

وی با بیان اینکه گره‌گشایی راه‌های ملی و استانی البرز نیازمند اهتمام ویژه مسؤولان است افزود: استان البرز به دلیل داشتن راه‌های اصلی یکی از مهمترین استان‌هایی است که مورد توجه گردشگران و مسافران است و در برخی از ایام سال و روزهای تعطیل با چالش ترافیک مواجه می‌شود.

استاندار البرز تأکید کرد: در این راستا لازم است تا با اختصاص بودجه‌های لازم و اجرایی کردن طرح‌های بزرگ راه‌سازی، گره‌های ترافیکی در این استان رفع شود و مردم را از این دغدغه رها کرد.

طهایی در ادامه به کلنگ‌زنی پروژه کنارگذر بزرگراه شمالی اشاره کرد و افزود: تغییر مسیر انتهای بزرگراه همت جزو اولین اقدامات سازنده بود که وزیر راه و شهرسازی نیز دو بار از این مسیر بازدید کرد.

وی بیان داشت: بر این اساس پیشنهاد شد از جایی که بزرگراه همت وارد اتوبان می‌شود پلی به سمت ملارد ایجاد شود و اکنون مراحل اولیه این طرح پذیرفته شده است.

استاندار البرز در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به پروژه تهران ـ شمال، اظهار داشت: فاز اول این پروژه بهار سال 96 به بهره‌برداری می‌رسد.

طهایی گفت: این مسیر 17.5 کیلومتر است که 14 کیلومتر آن در اراضی دولتی واقع شده است بنابراین باید از این فضای مناسب به نفع مردم و گردشگران استفاده کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار