کد خبر: ۲۷۱۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲ 04 August 2016

استاندار البرز گفت: استان البرز برای توسعه و پیشرفت نیازمند طرح‌های عمرانی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدحمید طهایی ظهر امروز در حاشیه بازدید از چندین پروژه عمرانی اظهار داشت: توسعه خدمات به مردم و رفع مشکلات و کمبودها مهمترین وظیفه مدیران در دستگاه‌های مختلف است.

وی با اعلام اینکه استان البرز برای توسعه و پیشرفت بیشتر نیازمند توسعه طرح‌های عمرانی است افزود: هم اکنون طرح‌های مختلفی در این استان در دست انجام است که لازم است این طرح‌ها هر چه سریع‌تر به پایان برسد.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: طرح‌ها باید در شهرستان‌های مختلف استان به صورت یکسان باشد و بتواند مشکلات را مرتفع کند.

طهایی تأکید کرد: رفع محرومیت‌زدایی و توجه به رفع مشکلات و توسعه خدمات در مناطق محروم این استان نیز باید به صورت ویژه مدنظر قرار گیرد تا بتوانیم شاهد شکوفایی و توسعه استان باشیم.

وی با اشاره به اینکه استان البرز از کمبود زیرساخت‌ها رنج می‌برد افزود: متأسفانه یکی از مهمترین دلایل عدم پیشرفت این استان نبود زیرساخت‌ها است که بسیاری از طرح‌ها و پروژه‌ها را با مشکل مواجه می‌کند.

استاندار البرز گفت: پروژه‌ها در این استان باید تعریف شده باشد و بتواند در رفع مشکلات مردم و توسعه استان نقش اساسی را ایفا کند.

طهایی با بیان اینکه باید به سمت توسعه خدمات‌رسانی به مردم گام برداریم افزود: ارتقای رضایتمندی مردم از مهمترین مسائلی است که باید به آن توجه ویژه داشته باشیم.

وی با اعلام اینکه نباید فرصت‌ها را برای آبادانی استان البرز از دست بدهیم تأکید کرد: استفاده از طرح‌های ابتکاری را باید در رأس امور خود قرار دهیم.

وی با اشاره به استقبال سرمایه‌گذاران و حضور 11 شرکت خارجی در استان تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته امروز شاهد حضور سرمایه گذاران دراین استان هستیم و می‌توانیم آینده روشنی را برای استان در نظر بگیریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار