کد خبر: ۲۷۴۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰ 08 August 2016


استاندار البرز گفت: بلند مرتبه سازی با مصالح ساختمانی هزینه، زمان و انرژی بسیاری را صرف می کند، بنابراین با کمک دانش و فناوری سبک سازی می توان چنین هزینه هایی را چندین برابر کاهش داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید حمید طهایی در جلسه شورای فنی استان که صبح امروز در بازدید از پروژه های عمرانی استان برگزار شد با بیان اینکه این شورا دارایی اختیارات ویژه ای است افزود: مسئولان دستگاه های عضو شورا باید به حدود اختیارات خود آگاه باشند.

وی ادامه داد: برای پیشبرد اهداف کلان استان ضرورت دارد که مدیران با قدرت و اهتمام ویژه از شرایط موجود بهره برداری کرده و روند امور جاری استان را تسریع بخشند.

طهایی با اشاره به اینکه چندی پیش از یک شرکت ایرلندی فعال در حوزه مصالح سبک و پیش ساخته بازدید شد گفت: بلند مرتبه سازی با مصالح ساختمانی هزینه، زمان و انرژی بسیاری را صرف می کند بنابراین با کمک دانش و تکنولوژی این شرکت مستقر در استان می توان چنین هزینه هایی را چندین برابر کاهش داد.

وی افزود: شورای فنی استان باید نظارت بیشتری در روند پروژه ها داشته باشد چراکه صرف زمان های طولانی برای تکمیل طرح ها خسارات بسیاری در بر خواهد داشت.

استاندار البرز اضافه کرد: هر اندازه که تیم کارشناسی و فنی قدرتمند باشند کیفیت اقدامات بالا رفته و پروژه های مهم استان با سرعت بیشتری تکمیل و آماده بهره برداری می شوند.

وی با اشاره به لزوم برگزاری کلاس های آموزشی برای مدیران گفت: مدیران باید با دانش روز آشنایی پیدا کنند چراکه گاهی اختلالات به وجود آمده در اقدامات ناشی از ناآگاهی و ضعف در آموزش ها است.

در این جلسه از پروژه های شهرستان کرج شامل، ساختمان اداری دیوان محاسبات، ساختمان مرکز سرمایه گذاری و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز، مجتمع آموزشی قلم شاهین ویلا و پروژه ورزشگاه 6 هزار نفری انقلاب بازدید شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار