کد خبر: ۲۷۴۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸ 08 August 2016


استاندار البرز گفت: با تدابیر و براساس سهم تعیین شده برای استان البرز امسال 30 هزار زائر حسینی به سوی حرم امام حسین(ع) اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سدحمید طهایی ظهر امروز در جلسه ستاد اربعین حسینی اظهار داشت: با توجه به عظیم بودن این اقدام از هم اکنون کمیته‌های ستاد اربعین حسینی در استان البرز فعال شده است تا بتوانند با برنامه‌ریزی‌های دقیق و اصولی در مسیر توسعه خدمات‌رسانی به زائران گام بردارند.

وی ادامه داد: کمیته‌های پیشتیبانی، خدمات دهی، جذب مشارکت، اسکان و تغذیه از مهمترین کمیته‌های تشکیل شده در این ستاد هستند که تمام فرآیندهای لازم در رفت و برگشت زائران را پیش‌بینی می‌کنند.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: در این زمینه تمام وظایف به این ستادها ابلاغ شده است و اعضای این کمیته‌ها فعالیت‌های خود را در مسیر توسعه خدمات رسانی به زائران نیز آغاز کرده‌اند.

طهایی خاطرنشان کرد: سهم استان البرز از اعزام زائران در سال‌جاری 30 هزار زائر پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه خدمات رسانی به زائران وظیفه‌ای خطیر و بزرگ است، افزود: باید تمام تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های برای امنیت و اسکان و تغذیه و ... مسافران انجام شود.

استاندار البرز تأکید کرد: برای پیش رفتن به سمت اهداف مورد نظر باید از تمام ظرفیت‌های استان البرز استفاده کنیم تا بتوانیم خدمات شایسته‌ای را به زائران ارائه دهیم.

وی یکی از مهمترین اقدامات در این زمینه را راه‌اندازی ایستگاه‌های صلواتی در مسیر زائران عنوان کرد و بیان داشت: تلاش می‌شود تا از تمام ظرفیت‌ها برای توسعه خدمات به زائران استفاده شود.

استاندار البرز در ادامه سخنان خود به صدور ویزای انفرادی اشاره کرد و گفت: براساس تمهیدات اندیشیده شده صدور ویزای انفرادی در البرز انجام نمی‌شود که البته مراحل صدور و مکان آن در آینده نزدیک اطلاع‌رسانی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار