کد خبر: ۲۷۷۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸ 14 August 2016


استاندار البرز بر ضرورت رفع بحران آب در استان البرز تأکید کرد و گفت: مسأله کمبود آب در استان البرز جدی است لذا تلاش مسؤولان برای رفع این مهم باید جدی‌تر باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدحمید طهایی عصر امروز در جلسه فرماندهی اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: رفع معضلات و مشکلات در استان البرز باید به صورت دقیق‌تر پیگیری شود تا بتوانیم در عرصه توسعه خدمات‌رسانی به مردم کارنامه درخشانی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه یکی از معضلات مهم استان البرز کمبود آب است افزود: متأسفانه امروز استان البرز نیز با بحران جدی آب مواجه است و پیگیری‌ها در این زمینه باید به صورت دقیق و کلان صورت گیرد.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: البته تاکنون با توجه و پیگیری‌های صورت گرفته از سوی آب و فاضلاب و آب منطقه‌ای استان برخی از مشکات موجود مرتفع شده است.

وی با اشاره به اینکه البته اقدامات انجام شده در کوتاه مدت است، افزود: با توجه به اهمیت حفاظت از منابع آب لذا یکی از مهمترین اقدامات ما در این زمینه شناسایی و مسدود کردن چاه‌های غیرمجاز آب است.

استاندار البرز با بیان اینکه عده‌ای فرصت طلب بدون در نظر گرفتن عواقب کار،‌ اقدام به حفر چاه‌های غیرمجاز می‌کنند، ‌اظهار کرد: این امر مشکلات بسیار زیادی را ایجاد کرده است.

طهایی در بخشی دیگر از سخنان خود با تأکید بر اینکه در بخش کشاورزی به واسطه مدیریت صحیح دارای عملکرد خوبی هستیم افزود: در استان البرز در زمینه آب بخش کشاورزی مدیریت قابل قبولی صورت گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه اگر نخواهیم به بحران در این زمینه برخورد کنیم گفت: باید به فکر منابع دیگری برای تأمین آب باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار