کد خبر: ۲۷۸۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳ 15 August 2016


استاندار البرز با اشاره به دستاوردهای برجام گفت: با تلاش های خوب دستگاه دیپلماسی، امروز حضور اقتصادی ایران اسلامی در بازارجهانی پررنگ شده است.

به گزارش ایرنا ، سید حمید طهائی روز دوشنبه دردیدار با مدیر و کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز افزود: در دولت یازدهم به ویژه در بخش سیاست خارجی دستاوردهای ارزشمندی حاصل شده است.

وی ادامه داد: در این بخش اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی در جهان به نمایش درآمده است.

طهایی گفت: در طول سال های تحریم کشورهای زیادی از حصر اقتصادی جمهوری اسلامی سو استفاده می کردند که مسلم است برجام به نفع خیلی از کشورها نبود چرا که توانست دکان سودجویان را ببندد.

نماینده عالی دولت در استان البرز با اشاره به آثار فروش نفت به برخی کشورها در زمان تحریم، خاطرنشان کرد: درآن وضعیت ، دشمنان شرایط نامطلوبی در روابط اقتصادی ایران و جهان به وجود آورند.

طهایی با بیان اینکه در توافق برجام ، نام ایران از ذیل پروتکل سازمان ملل خارج شد و این اتفاقی بی بدیل در طول تاریخ تشکل این سازمان بوده است گفت: در موضوع برجام در کنار تقویت قدرت دفاعی، حقوق هسته ای خود را نیز تثبیت بخشیدیم و به دنیا ثابت کردیم که دنبال جنگ و دشمنی هم نیستم اما از تقویت قدرت دفاعی خود نمی گذریم.

استاندار البرز با اشاره به اتحاد سران قوا در موضوع برجام که مسئله ای مرتبط با صیانت از حقوق نظام جمهوری اسلامی بود، گفت: امروز شرایط کشورمان در دو بخش سیاسی و اقتصادی نسبت به قبل بهبود یافته و تورم اقتصادی از بیش از 46 درصد کاهش و به شرایط پایدارتری رسیده ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار