کد خبر: ۲۹۰۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶ 03 September 2016


مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج گفت: توجه به توانایی‌های دانش‌آموزان ضروری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، وحید یعقوبی ظهر امروز در مراسم تجلیل از مدال‌آور بانوی کرجی در مسابقات ریو اظهار داشت: یکی از مهمترین اقداماتی که باید انجام داد، شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های دانش‌آموزان در عرصه های مختلف است.

وی افزود: در این راستا باید علاوه بر ارائه آموزش‌های درسی در توسعه برنامه‌های جانبی در مدارس نیز اقدامات مناسب انجام شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج تأکید کرد: افتخارآفرینی کیمیا علیزاده و به اهتزار درآوردن پرچم ایران در مسابقات ریو هرگز فراموش نمی‌شود و کارنامه درخشانی برای استان البرز محسوب می‌شود.

یعقوبی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه توجه به استعدادهای مختلف دانش‌آموزان باید به عنوان یکی از مهمترین مسائل مورد توجه قرار گیرد، افزود: دانش‌آموزان این استان طی سال‌های گذشته نیز در عرصه‌های مختلف تلاش‌های بسیاری کرده و به افتخاراتی نیز دست پیدا کردند.

وی با بیان اینکه کیمیا علیزاده با حضور و تلاش خود در این المپیاد بار دیگر اراده بانوان و نقش‌آفرینی آنان را در عرصه‌های ورزشی، علمی و... به رخ جانیان کشید،‌ گفت: دانش آموزانی همانند کیمیا علیزاده که پرچم مقدس جمهوری اسلامی را در جهان و المپیک به اهتزاز در می‌آورند، از افتخارآفرینان و الگوهای این مرز و بوم محسوب می‌شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار