کد خبر: ۲۹۲۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲ 06 September 2016


استاندار البرز گفت: استان البرز نیازمند توسعه زیرساخت‌های فرهنگی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ سیدحمید طهایی امشب در مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر استان البرز اظهار داشت: یکی از مهمترین نیازهای استان البرز توسعه زیرساخت‌های فرهنگی است.

وی ادامه داد: در این راستا باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که بتوانیم در مسیر تقویت و توسعه زیرساخت‌های فرهنگی این استان حرکت کرده و تحولات مثبتی را در این زمینه ایجاد کنیم.

استاندار البرز تأکید کرد: استان البرز دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه فرهنگی است و فعالان فرهنگی بسیاری را در خود پرورش داده است.

طهایی با اعلام اینکه کمبودها و نبود برخی از امکانات سبب نشد که فعالان عرصه فرهنگ از رشد و پیشرفت بازبمانند، افزود: ما در زمینه تربیت فعالان فرهنگی اقدامات مناسبی را انجام داده‌ایم و افتخارات بسیاری نیز نصیب استان شده است.

وی با اشاره به اینکه در این راستا باید تقویت عرصه فرهنگ را در این استان بیش از گذشته مورد توجه قرار دهیم، ‌تصریح کرد: تئاتر جایگاه ویژه‌ای در کشور دارد و هنرمندان این رشته نیز وظیفه بسیار خطیری را بر عهده دارند.

استاندار البرز گفت: با توجه به نقش مهم اهالی تئاتر در برقراری ارتباط با جامعه و فرهنگ‌سازی‌های مختلف لذا توجه به این هنرمندان و حمایت از آنان باید به صورت ویژه و اساسی صورت گیرد.

طهایی فعالان فرهنگی را الگویی برای جامعه عنوان کرد و بیان داشت: باید با توسعه زیرساخت‌های فرهنگی در این استان زمینه و بستر فعالیت‌های هنرمندان را در رشته های مختلف و به ویژه تئاتر در البرز فراهم کرد.

وی قطع وابستگی این استان به تهران را خواستار شد و گفت: متأسفانه به دلیل نبود امکانات تئاتری‌های البرز هنوز به تهران وابسته هستند و این یک ضعف مهم به شمار می‌رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار