کد خبر: ۲۹۴۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵ 10 September 2016


استاندار البرز از تصویب راه‌اندازی شهرک صنعتی ماموت در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سیدحمید طهایی در حاشیه نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان البرز که صبح امروز در استانداری البرز برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دیوارکشی باغ‌ها، مراتع، تغییر کاربری‌ها و توسعه واحدهای تولیدی جزو مصوبات این جلسه بود.

وی گفت: پیگیری متقاضیان راه‌اندازی واحدهای تولیدی دارای اسناد مشاعی از دیگر موضوعات مورد بررسی این نشست بوده است.

استاندار البرز تصریح کرد: بر این اساس راه‌حلی که از طرف جهاد کشاورزی برای کمیسیون‌های متقاضی ارایه شده به تصویب رسیده که سبب کارگشایی افراد می‌شود. تصویب راه‌اندازی شهرک صنعتی ماموت هم از دیگر مصوبات این جلسه بود که سبب رشد در صنعت خودروسازی کشور می‌شود.

وی با اشاره به جمعیت قابل توجه ساکن در استان گفت: علاوه بر نرخ رشد بالای جمعیت شهرنشین البرز، شاخص بالای سطح سواد در استان و کسب رتبه چهارمین کاربران اینترنت در البرز، باید در سرشماری نفوس و مسکن خود را نشان دهد.

طهایی با اشاره به اینکه 50 هزار پرسنل در دستگاه‌های اجرایی استان مشغول به‌کار هستند که آگاهی‌بخشی به آن‌ها خود می‌تواند گام بزرگی در اطلاع‌رسانی مناسب به مردم به‌ویژه در حوزه شهری باشد، افزود: برای نخستین‌بار در کشور شاهد اجرای سرشماری نفوس و مسکن به‌صورت اینترنتی هستیم و در جمع‌آوری این اطلاعات، مدیران باید نقش‌آفرینی خود را داشته باشند و در گام نخست با آموزش پرسنل خود و به‌فراخور خدماتی که در بخش‌های آموزشی، صنعتی، اقتصادی و غیره به‌مردم ارائه می‌دهند نسبت به آگاه‌سازی این رویداد مهم مشارکت کنند. اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به جامعه بسیار حایز اهمیت است و رسانه‌ها در این زمینه جایگاه ویژه و خطیری دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار