کد خبر: ۲۹۸۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۵ 18 September 2016


استاندار البرز از موافقت رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری با اختصاص ۵ هزار متر مربع زمین در پارک جهانمای کرج برای احداث مخزن آب آشامیدنی منطقه فردیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سید حمید طهایی در حاشیه مراسم بازدید از محل احداث مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس البرز که صبح امروز با حضور خداکرم جلالی رئیس سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور و نمایندگان مردم کرج انجام شد، اظهار داشت: کارهای مشترکی با سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور داریم که این امور برای ما دارای اهمیت است.

وی با بیان اینکه از سوی استانداری پیشنهادی به معاون وزیرجهاد کشاورزی بابت ایجاد فضای سبز داده شده است، افزود: پیشنهاد ما این بود که تمام ارتفاعات مشرف به شهرها و مراکز عمومی مانند شهرک صنعتی یا شهرهای در مسیر جاده‌ای از تهران به کرج و کرج به قزوین به فضای سبز تبدیل شود.

استاندار البرز با اشاره به اینکه در این مراتع هرکجا اعلام آمادگی کند این فضای سبز ایجاد می‌شود، گفت: فقط بهره‌برداری از این زمین‌ها به شهرداری داده می‌شود ولی مالکیت به آن‌ها واگذار نمی‌شود.

طهایی با بیان اینکه مانند این کار در منطقه حصار در زمینه جنگل کاری در مساحت 600 هکتار در حال انجام است، افزود: آب و فاضلاب شهری نیز به مخزن آبی احتیاج دارد.

استاندار البرز گفت: همچنین با موافقت رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور 5 هزار متر مربع زمین در پارک جهانمای کرج برای احداث مخزن آب آشامیدنی منطقه فردیس استان البرز اختصاص یافت.

وی با اشاره به واگذاری زمینی به بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس البرز که در اختیار شهرداری است، گفت: با توجه به این امر که استان البرز محل عبور مسافرین است باید محل اسکان با امکانات در حاشیه جاده قرار داده شود.

طهایی با بیان اینکه 37 اداره کل استان البرز مستاجر هستند، گفت: در مورد تهیه ساختمان برای ادارات نیز از ظرفیت سازمان‌ها استفاده می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار