کد خبر: ۲۹۹۵۲۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶ 21 September 2016


استاندار البرز با بیان اینکه جمعیت دانش‌آموزان استان البرز از جمعیت برخی استان‌ها بیشتر است، گفت: هر چقدر زیربناها را در مقایسه با سایر استان‌ها پیش ببریم،‌ به سبب رشد جمعیت همیشه عقب‌تر از سایر استان‌ها هستیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سیدحمید طهایی در چهل‌ و پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان البرز که با حضور وزیر آموزش و پرورش پیش از ظهر امروز در سالن جلسات دبستان حضرت فاطمه‌زهرا(س) مهرشهر کرج برگزار شد، با اشاره به اینکه محوری‌ترین سازمان و تشکیلات ما آموزش و پروش است، اظهار داشت: نیروی انسانی به عنوان اصلی‌ترین سرمایه کشور، در اختیار آموزش و پرورش است.

استاندار البرز با بیان اینکه اگر در این حوزه موفق شویم، می‌توانیم در همه ابعاد موفق شویم، افزود: در این بخش هر چقدر تلاش بیشتر شود،‌ دستاورد آن زیربنایی و عمومی است.

وی با اشاره به اینکه این امر به وزارتخانه یا نهاد خاصی ربط ندارد و مربوط به همه جامعه در زمان حال و آینده است، گفت: سازمان‌ها و نهادهای مردمی به ویژه خیرین در حوزه آموزش و پرورش کمک‌های خوبی انجام داده‌اند.

طهایی با بیان اینکه به همت مردم و کمک وزارت آموزش و پرورش نیازهای استان در این زمینه می‌‌تواند حل شود، ادامه داد: بیش از 427 هزار دانش‌آموز در استان البرز وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه جمعیت دانش‌آموزان استان البرز از جمعیت برخی استان‌ها بیشتر است، اظهار داشت: استان البرز همچنان مهاجرپذیر بوده و جمعیت استان رشد داشته است.

طهایی با بیان اینکه هر چقدر زیربناها را در مقایسه با سایر استان‌ها پیش ببریم،‌ به سبب رشد جمعیت همیشه عقب‌تر از سایر استان‌ها هستیم، افزود: توقع ما از اعضای دولت توجه ویژه به استان البرز است.

استاندار البرز با اشاره به اینکه استان البرز به سبب مهاجرت‌پذیری و جدید التاسیسی نیاز به توجه بیشتر مسئولان کشوری دارد، گفت: به سبب مهاجرت‌پذیری و تنوع فرهنگی در استان البرز مسائل و مشکلات استان بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه بسیاری از مراکز تحقیقاتی و پژوهشی، دانشگاه‌ها و مراکز علمی در استان البرز قرار دارد، و سبب رشد علم و تربیت در استان می‌شوند، افزود: جوانان تحصیلکرده استان البرز در فضای مجازی حضور خوبی دارند.

طهایی با اشاره به فرصت‌های شغلی در استان البرز،‌ گفت: با توجه به اینکه بخشی از مهاجرین جوانان هستند،‌ بخشی از فرصت‌های شغلی در البرز در اختیار مهاجرین قرار می‌گیرد که این امر تفاوت بین استان البرز با سایر استا‌ن‌ها است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار