کد خبر: ۳۰۱۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶ 24 September 2016


استاندار البرز گفت: استان البرز ظرفیت‌های بسیاری در حوزه علمی دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدحمید طهایی پیش از ظهر امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی مدارس که با حضور وزیر ارتباطات برگزار شد، اظهار داشت: استان البرز دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی در حوزه علمی است لذا با بهره‌برداری درست از این ظرفیت می‌توانیم به سمت تحولات اساسی و توسعه و پیشرفت بیشتر گام برداریم.

وی ادامه داد: وجود این مراکز علمی و تحقیقاتی می‌تواند به عنوان یکی از مهمترین شاخصه‌های استان محسوب شود لذا برای شکوفا کردن دانش و علم دانش‌آموزان می‌توانیم از این مراکز نیز بهره ببریم.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: رشد و توسعه و پیشرفت امروز کشور مرهون تلاش‌های دانشمندان و محققانی است که برای اعتلای کشور و با دستیابی به علوم روز دنیا، ‌ایران را به پیشرفت رساندند.

طهایی خاطرنشان کرد: رسیدن به توسعه و پیشرفت تنها در سایه کسب علم و دانش محقق می‌شود و می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر یاری دهد.

وی با اشاره به اینکه تلاش دانش‌آموزان و تصمیم‌گیری آنان در راه کسب علم و دانش مهمترین اقدام است، افزود: باید بسترهای فعالیت بیشتر را برای نوجوانان و جوانان فراهم کنیم و آنان را تشویق و ترغیب بر فعالیت‌های علمی و پژوهشی نماییم.

استاندار البرز بر ایجاد امکانات تحقیقاتی و پژوهشی در مدارس تأکید کرد و بیان داشت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که بتوانیم در این عرصه نیز به موفقیت دست پیدا کنیم.

طهایی افزود: در این راستا می‌توانیم با توسعه امکانات ازمایشگاهی در مدارس و اختصاص دادن ساعاتی از مدارس برای انجام فعالیت‌های پژوهشی می‌تواند ما را به اهداف مورد نظر برساند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار