کد خبر: ۳۰۵۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸ 02 October 2016


رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: 3 هزار مسجد در استان البرز آماده برگزاری مراسم‌های دهه اول محرم هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت الاسلام سیدعباس مسعودی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد شئونات فرهنگی البرز اظهار داشت: با تمهیدات اندیشیده شده بیش از 3 هزار مسجد در این استان آماده برگزاری مراسم‌های مختلف دهه اول محرم هستند.

وی ادامه داد: با آغاز ماه محرم و برپایی مجالس عزاداری برنامه‌ریزی‌های مناسبی به منظور خدمات رسانی به عزاداران انجام شده است.

این مسؤول ادامه داد: به منظور ایجاد انسجام و هماهنگی در نمای ظاهری شهر پرچم‌ها و بنرهای عزا به صورت هم‌شکل در مناطق مختلف شهرستان‌های استان البرز نصب خواهد شد.

مسعودی افزود: بهتر است هیأت‌های مذهبی از برپایی بنرهای متفرقه که مزین به تصاویر سخنرانان و مداحان است اجتناب کنند.

وی همچنین با اشاره به برنامه‌ریزی برای قانونمند کردن ایستگاه‌های صلواتی که باعث ترافیک و مزاحمت برای عزاداران می‌شود، گفت: افراد باید برای برپایی این‌گونه ایستگاه‌های صلواتی مجوز داشته باشند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز تأکید کرد: ما باید آسیب‌هایی که در جامعه ممکن است به مراسم‌های مذهبی محرم وارد شود را شناسایی و بررسی کرده و مراقب باشیم تا بدعت‌های غلط در این مراسم وارد نشود.

مسعودی گفت: هیأت‌های مذهبی می‌توانند برای دریافت برنج، روغن، شکر، مرغ،‌ گوشت و دیگر مایحتاج خود از فردا به آدرس 45 متری گلشهر در کرج مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار