کد خبر: ۳۰۶۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴ 04 October 2016

استاندار البرز گفت: مردم در ارائه آمار طرح سرشماری نفوس و مسکن دقت لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدحمید طهایی ظهر امروز در نشست اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه مردم با شرکت در سرشماری نفوس و مسکن که هم اکنون به صورت اینترنتی انجام می‌شود افزود: ارائه درست آمار از سوی مردم مهمترین اولویت باشد و مردم در انجام این مهم دقت لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: انجام سرشماری به صورت اینترنتی می‌تواند گامی مهم در جهت صرفه‌جویی در هزینه‌ها باشد لذا مردم در این زمینه همکاری‌های لازم را داشته باشند.

استاندار البرز در ادامه سخنان خود عملیاتی کردن طرح‌های مختلف برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی توسط مدیران در دستگاه‌های مختلف تأکید کرد و افزود: باید هر چه در توان داریم و با استفاده از ظرفیت‌های موجود به سمت تحقق اقتصاد مقاومتی پیش رفته و این مهم را در استان عملیاتی کنیم.

طهایی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان البرز که در آینده نزدیک روی خواهد داد اظهار داشت: دکتر روحانی تاکنون به 29 استان کشور سفر کرده‌ و قرار است سفر هیأت دولت نیز به استان‌های البرز و مرکزی انجام شود.

وی در ادامه از مدیران خواست تا برنامه‌ها و پیشنهادهای خود را برای سفر هیأت دولت ارایه دهند.

در ادامه این نشست ذبیح‌الله قائمی رئیس سازمان برنامه و بودجه استانداری البرز نیز طی سخنانی با بیان اینکه تمامی مصوبات درباره اقتصاد مقاومتی از سوی دستگاه‌های اجرایی تنظیم شده افزود: با توجه به دستور محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تمام طرح‌هایی که نیاز به مصوبه دارد باید در استان جمع‌آوری و تا هفته آینده به صورت مشخص به وزیر ارتباطات تقدیم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار