کد خبر: ۳۰۷۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷ 06 October 2016


استاندار البرز از ساخت زائرسرای استان البرز در مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سیدحمید طهایی در جلسه شورای اداری استان البرز که پیش از ظهر امروز در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد با اشاره به اینکه یکی از شاخصه‌های جامعه متعالی حضور موسسات مردم‌نهاد است اظهار داشت: وقتی این موسسات وجود داشته باشند یعنی اینکه مردم احساس مسئولیت می‌کنند.

استاندار البرز با بیان اینکه در ایام محرم بزرگترین مانور اجتماعی، فرهنگی و مذهبی روی می‌دهد افزود: چرا ما از ظرفیت‌های موجود در جامعه استفاده نمی‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه امام‌خمینی(ره) با حضور مردم انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند گفت: باید از ظرفیت‌های مردمی استفاده شود.

طهایی با بیان اینکه استان البرز استان جدیدالتاسیسی است بیان کرد: به همین سبب البرز به سرشماری سال جاری بسیار نیاز دارد.

وی با اشاره به سرشماری در سال 90 ادامه داد: در آن سال به سبب تاسیس تازه استان البرز نتوانستیم به سرشماری قوی دست پیدا کنیم.

طهایی با بیان اینکه زیرساخت هر برنامه‌ریزی آمار دقیق است افزود: باید هر سازمان، اداره و نهاد یک پایگاه سرشماری برای عوامل خود داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه ضریب نفوذ اینترنتی خانوار استان البرز 70 درصد است گفت: استان البرز در این زمینه بعد از استان خوزستان رتبه دوم را دارد.

طهایی با بیان اینکه سهم استان البرز از 16 هزار میلیارد تومان برای اقتصاد مقاومتی در کشور 470 میلیارد تومان است اظهار داشت: پروژه‌های پیشنهاد شده به موسسات، بانکها و مدیران 728 پروژه بوده است.

وی با اشاره به اینکه 416 واحد به شعبات فرستاده شده است گفت : تاکنون 170 واحد 167 میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده‌اند.

طهایی با بیان اینکه تعدادی از مالیات‌های واحدهای صنعتی استان البرز به تهران می‌رود، افزود: باید این مالیات‌ها به استان داده شود.

وی ادامه داد: در 2 روز گذشته کلنگ پروژه زائرسرای استان البرز در مشهد مقدس زده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار