کد خبر: ۳۱۳۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰ 17 October 2016


رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نظرآباد گفت: رئیس جمعیت هلال احمر نظرآباد گفت: تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج ـ قزوین منجر به مصدوم شدن 11 نفر از سرنشینان و مسافران این خودروها شد.

نادر مایلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نظرآباد اظهار داشت: آزادراه کرج ـ قزوین یکی از اصلی‌ترین و محورهای با اهمیت کشور به شمار می‌آید.

وی افزود: عبور و مرور خودروها به ویژه خودروهای سنگین حمل بار از این محور با توجه به درستی به پایتخت، موجب شده که آزادراه تهران ـ کرج ـ قزوین از اهمیت بسیار زیادی در حوزه حمل و نقل جاده‌ای به شمار آید.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نظرآباد تصریح کرد: بر اساس آخرین گزارش‌ها روزانه ده‌ها هزار خودرو سبک و سنگین در این محور تردد می‌کنند و باید برای حفظ سلامت و امنیت شهروندان و مسافران تدابیر ویژه‌ای اندیشیده شود.

مایلی گفت: به همین دلیل تیم‌های امدادی هلال احمر به طور مرتب در این محور آماده‌باش هستند و در صورت اطلاع از حادثه‌ای در کمترین زمان ممکن برای نجات مصدومان اقدام می‌کنند.

وی بیان داشت: متأسفانه حدود ساعت 11 صبح امروز مطلع شدیم که تصادف زنجیره‌ای در لاین جنوبی محور کرج ـ قزوین در محدوده پل نظرآباد اتفاق افتاده که یکی از خودروها اتوبوسی با چندین سرنشین است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نظرآباد افزود: با توجه به اهمیت حادثه چند تیم امداد و نجات هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند و در نهایت مشخص شد که در این تصادف سه دستگاه اتوبوس، پراید و کامیونت با هم برخورد کرده‌اند.

مایلی ادامه داد: بر اثر حادثه فوق یازده نفر از سرنشینان اتوبوس و پراید مجروح شدند که با اقدامات صورت گرفته از سوی مأموران امدادی هلال احمر به بیمارستان‌های شهرستان‌های نظرآباد و ساوجبلاغ منتقل شدند.

وی اظهار داشت: حال مجروحان حادثه فوق رضایت‌بخش است و هم‌اکنون در مراکز درمانی و بیمارستانی تحت درمان قرار دارند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نظرآباد تصریح کرد: در حال حاضر پلیس راه مشغول بررسی علت حادثه است.

مایلی با اشاره به تردد خودروهای سنگین در آزادراه کرج ـ قزوین گفت: انتظار داریم که رانندگان به ویژه رانندگان خودروهای عمومی حمل مسافر با احتیاط بیشتری در این مسیر تردد کنند، چراکه کوچک‌ترین حادثه‌ای، جان ده‌ها مسافر را به خطر می‌اندازد.

وی در پایان بیان داشت: مأموران امداد و نجات هلال احمر شهرستان نظرآباد به طور مرتب و مداوم در آماده‌باش بوده و در صورت وقوع حادثه‌ای به کمک مصدومان می‌شتابند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار