مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: تروریسم و فضای مجازی در خاورمیانه به نویسندگی عباس عراقچی در کرج رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۳۱۸۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۳ 27 October 2016
به گزارش تابناک – البرز: سید عباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه و از اعضای تیم مذاکره کننده ایران با گروه ۵+۱ در موضوع هسته ‌ای، پنج شنبه در مراسم رونمایی کتاب «تروریسم و فضای مجازی در خاورمیانه» در کرج حضور خواهد داشت.
سید موسی حسینی کاشانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با اعلام خبر حضور عراقچی در کرج گفت: کتاب «تروریسم و فضای مجازی در خاورمیانه» نوشته عباس عراقچی پنج شنبه در مراسمی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز و کانون تبلیغاتی هرم نقش رونمایی می شود.
حسینی کاشانی در خصوص برگزاری مراسم رونمایی کتاب عراقچی در کرج گفت: ناشر کتاب «تروریسم و فضای مجازی در خاورمیانه» انتشارات شانی از انتشارات فعال استان البرز است و شرکت تبلیغاتی این مراسم نیز از استان البرز است، به همین دلیل مراسم رونمایی از این کتاب در این استان برگزار خواهد شد.
این مسئول به هفته کتاب در اواسط آبان ماه اشاره کرد و گفت: برگزاری مراسم رونمایی کتاب به نوشته عباس عراقچی در فاصله دو هفته زمان باقی مانده تا هفته کتاب اتفاقی بسیار خوشایند است که امیدواریم شروع خوبی را برای برگزاری و برنامه ریزی فرهنگی استان البرز در خصوص هفته کتاب باشد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: مراسم رونمایی کتاب «تروریسم و فضای مجازی در خاورمیانه» از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و قطعاً مجمعی برای نویسندگان فرهنگ و هنر را فراهم خواهد آورد. در این مراسم دانشجویان بسیاری حضور خواهند داشت و مراسم پرسش و پاسخ پیرامون موضوع کتاب برگزار خواهد شد و عباس عراقچی ضمن ارائه توضیح درباره موضوع کتاب به سوالات مطرح شده پاسخ خواهد داد.
مراسم رونمایی کتاب «تروریسم و فضای مجازی در خاورمیانه» نوشته ی دکتر سید عباس عراقچی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز و کانون تبلیغاتی هرم نقش با حضور دکتر محمدرضا دهشیری و شاهین جوزانی کهن کارشناس ارشد مسائل غرب آسیا (خاورمیانه و شمال آفریقا)، سید حمید طهایی استاندار البرز و نمایندگان کرج در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان استان البرز، پنج شنبه ساعت ٩ تا ١٢ در سالن سیروس صابر برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار