سردار نقدی:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: شجاعت و دلاورمردی مهمترین خصیصه رزمندگان اسلام بود.
کد خبر: ۳۱۹۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶ 29 October 2016
سردار محمدرضا نقدی ظهر امروز در مراسم یادواره شهید فهمیده و 36 هزار دانش‌آموز شهید اظهار داشت: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن ایستادند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.
وی ادامه داد: شجاعت و دلاورمردی مهمترین خصیصه رزمندگان اسلام بود و آنان با اولویت قرار دادن این دو خصیصه در برابر دشمن ایستادند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه نوجوانان و جوانان در دوران هشت سال دفاع مقدس بدون هیچ ترسی وارد میدان مبارزه می‌شدند خاطرنشان کرد: دشمن در آن زمان نیز از طرف تمام کشورهای غربی مورد حمایت بود و سلاح‌های بسیاری داشت اما رزمندگان اسلام بدون هیچ ترسی میدان مبارزه می‌شدند که این خصیصه را دشمن هرگز به دست نیاورد.
نقدی تأکید کرد: شهادت طلبی و نترسیدن از دشمنان در تمام نیروهای رزمنده دیده می‌شد و آنان بدون هیچ واهمه‌ای در میدان مبارزه حاضر می‌شدند و با دشمن تا بن دندان مسلح می‌جنگیدند.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس راه مقاومت را در پیش گرفتند افزود: ملت ایران در برابر دشمن تسلیم نشدند و راه مقاومت را ادامه دادند و برابر زورگویان هرگز سر خم نکردند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه ما در دوران هشت سال دفاع مقدس شهدای دانش‌آموز بسیاری را نیز داشتیم خاطرنشان کرد: ما در دوران دفاع مقدس نوجوانان بسیاری را داشتیم که برای دفاع از کشور به مبارزه با دشمن پرداختند و با حضور در جبهه‌ها شجاعانه به مقابله با دشمن پرداختند.
سردار نقدی در بخشی دیگر در سخنان خود با تأکید بر اینکه شهدا می‌گویند اگر دشمن راه را بر ما بست، تسلیم نمی‌شویم،‌گفت: آنان راه شهادت را انتخاب کردند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین شهادت را راه رسیدن به قله‌های کمال عنوان کرد و افزود: شهادت‌طلبی برای ما قدرت ایجاد کرد و همین شهادت طلبی و روحیه شهادت سبب شده است که امروز دشمن به ما حمله نکند.
سردار نقدی ترویج و نهادینه کردن فرهنگ شهادت را در بین مردم مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: منطق شهدا زندگی مسالمت‌آمیز با زورگویان را نمی‌پذیرد.
وی تصریح کرد: کرامت انسانی هرگز به ما اجازه نمی‌دهد که ما با یزیدیان زمان بر سر یک سفره بنشینیم و شاهد قتل کودکان و زنان بیگناه باشیم.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما الگوهایی بزرگ را چون شهدا داریم و با داشتن این الگوها هرگز تسلیم نخواهیم شد و رفتار مسالمت‌آمیز را با زورگویان نمی‌کنیم.
سردار نقدی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه ما امروز الگوهایی بزرگ چون شهید فهمیده را داریم تأکید کرد: شهید فهمیده امروز معلم همه ما و امت اسلامی است.
وی با اشاره به اینکه امروز بسیاری از کشورهای اسلامی دیگر که در جنگ هستند از فرهنگ شهادت‌طلبی ما درس‌های بسیار بزرگی را فراگرفته‌اند، افزود: اگر امروز شاهد بیرون راندن صهیونیست از لبنان هستیم به واسطه درس‌های بزرگی است که از شهدا گرفته‌اند.
رئیس بسیج مستضعفین در ادامه سخنان خود با بیان اینکه امروز نیز جوانان عراق بسیج تشکیل داده‌اند بیان داشت: با تشکیل بسیج آنان نیز امروز شاهد موفقیت‌ها و پیروزی‌های بسیار بزرگ هستند.
سردار نقدی با اشاره به اینکه استقلال و آرامش امروز مدیون شجاعت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است، گفت: انقلاب اسلامی و نسل شهیدپرور، آمریکا را از خاک ایران بیرون راند و اجازه نداد زورگویی‌های آنان ما را از اهدافمان دور سازد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار