گوشه‌ای از هزینه‌های مراسم استقبال از حسن روحانی در البرز
از جلسات شورای اسلامی شهر کرج خبر می‌رسد که مدیریت شهری مرکز استان البرز مبلغ 5 میلیارد ریال برای سفر رئیس جمهوری اختصاص داده است.
کد خبر: ۳۲۱۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵ 31 October 2016
به گزارش تابناک – البرز: بر اساس اخبار و گزارش‌هایی که مورد تایید مسؤولان ارشد استان البرز قرار گرفته است، به زودی البرزی‌ها باید میزان رئیس جمهوری و برخی از اعضای ارشد هیأت دولت باشند.
طی روزهای اخیر جلسات متعددی در سازمان‌ها و نهادهای اجرایی و دولتی و عمومی و گروه‌های مردمی برای استقبال از رئیس جمهور برگزار شده است.
چندی پیش پرتال رسمی اطلاع‌رسانی استانداری البرز با انتشار خبری به نقل از فتح‌الله حقیقی معاون سیاسی استاندار نوشته است:‌ "حماسه ملی استقبال از رییس جمهوری در البرز رقم می خورد"
در گزارش آمده بود: "معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز استقبال از سفر رییس جمهوری در استان البرز به همت اقشار مختلف را خالق حماسه‌ای ملی در کشور دانست."
حقیقی در این نشست گفته بود:‌ "انتظار می رود در سفر ریاست جمهوری حماسه استقبال را شاهد باشیم و بخش خصوصی و فعالان اقتصادی در این زمینه پیشگام باشند."
این سخنان با انتقاد برخی از رسانه‌ها از جمله تابناک البرز روبه‌رو شد.
حال از جلسات شورای اسلامی شهر کرج خبر می‌رسد که مدیریت شهری مرکز استان البرز مبلغ 5 میلیارد ریال برای سفر رئیس جمهوری اختصاص داده است.
به گزارش خبرگزاری‌ها در آخرین جلسه علنی شورای شهر، لایحه اختصاص اعتبار برای تامین مخارج سفر هیئت دولت به استان البرز مورد بررسی قرار گرفت و تصویب شد.
بر اساس این لایحه، اعضای شورای شهر به شهرداری کرج اجازه داده‌ند تا سقف ۵ میلیارد ریال برای پشتیبانی از سفر هیئت دولت به استان هزینه کند.
دیگر دستگاه‌ها و نهادها نیز بخشی از بودجه‌های خود را برای مراسم استقبال از رئیس جمهوری اختصاص داده‌اند.
به عنوان نمونه تنها خانه مطبوعات استان البرز مبلغ 10 میلیون ریال برای چاپ پوستر سفر رئیس جمهوری هزینه خواهد کرد!
تا این لحظه جمع هزینه‌های انجام شده برای سفر رئیس جمهوری در نهادها و دستگاه‌های مختلف و همچنین گروه‌های مردمی از جمله ستاد مردمی استقبال از رئیس جمهوری مشخص و اعلام نشده است.
پیش از این خبرگزاری ایسنا به نقل از سیدحمید طهایی استاندار البرز اعلام کرده بود: " سفر روحانی به البرز فرصت خوبی برای ارائه پیشنهادات توسعه‌ای است و معمولا در سفرهای استانی بین 700 تا 900 هزار میلیارد به استان ها تخصیص داده می‌شود."
اگر وعده‌های رئیس جمهوری و دولت در سفر به استان البرز محقق شود، به طور قطع این میزان هزینه می‌توان منطقی باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار