کد خبر: ۳۷۳۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۶ 20 May 2015
معاون سیاسی و انتظامی فرماندار طالقان گفت: روحیه خودباوری و اعتماد به نفس مهمترین عامل پیروزی رزمندگان بود.
به گزارش خبرگزاری فارس از طالقان، بهزاد پرویزی عصر امروز در  ستاد هماهنگی گرامیداشت سالروز آزدسازی خرمشهر در این شهرستان اظهار کرد: از مهمترین عوامل پیروزی رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس اعتماد به نفس و روحیه خودباوری بود.
وی انتقال این دو گزینه به نسل امروز را مهم ارزیابی کرد و افزود: نسل امروز باید با فرهنگ ایثار و شهادت آشنایی داشته باشند و خود را موظف بر حفظ این آرما‌ن‌ها کنند.
این مسئول با بیان اینکه زمندگان اسلام با رشادت و از خودگذشتگی در برابر دشمنان ایستادگی کردند افزود: رژیم بعث عراق با حمایت و پشتیبانی کشورهای غربی به ایران حمله کرد و در نظر داشت طی مدت زمان کوتاه پیروز این میدان باشد.
پرویزی خاطرنشان کرد: اما اعتقاد به خدا و پیروی از دستورات رهبر کبیر انقلاب و با تکیه بر دانش خود موفق شدند در بسیاری از عملیات‌ها پیروز میدان باشند و بالاخره به پیروزی برسند.
وی در ادامه سخنان خود به نزدیک شدن سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: حماسه آزادسازی خرمشهر، روحیه خودباوری و اعتماد به نفس در رزمندگان ایرانی از مهمترین عوامل موفقیت رزمندگان اسلام در دوران 8 سال دفاع مقدس بود که این روحیه باید به نسل‌های آینده انتقال داده شود.
این مسئول افزود: فعالیت‌های ادبی، هنری، مراسم، مسابقات فرهنگی ورزشی، برگزاری نمایشگاه، دیدار با ایثارگران، فضاسازی و تبلیغات محیطی و... از جمله برنامه‌های این ستاد هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار