سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در استان البرز گفت: همزمان با هفتمین روز از دهه کرامت رضوی کاروان زیارتی 1000 نفری استان البرز عازم مشهد مقدس شدند.
کد خبر: ۴۷۱۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷ 02 August 2017
به گزارش تابناک : «عباس قاضی‌خانی» ابراز کرد: در هفتمین روز از دهه کرامت کاروان یک هزار نفری از عاشق و دلداده اهل بیت(ع) در قالب 25 دستگاه اتوبوس با مشایعت نماینده ولی فقیه دراستان البرز، امام جمعه کرج و خادمان رضوی به سمت مشهد مقدس حرکت کردند.

وی با بیان اینکه این کاروان در قدمگاه نیشابور حضور می‌یابند، بیان کرد: این زائران پس از زیارت و استراحت مسیر نیشابور تا مشهد را با پای پیاده طی خواهند کرد.

سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در استان البرز با اشاره به اینکه زائران ظهر روز پنجشنبه به مشهد رسیده و در میان استقبال خادمان حرم مطهر وارد صحن مطهر حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع) می‌شوند، بیان کرد: این کاروان در مدت اقامت 3 روزه خود در مشهد، میهمان آستان قدس رضوی خواهند بود.

وی عنوان کرد: زائران علاوه بر بهره‌مندی از برنامه‌های فرهنگی و جشن‌های میلاد رضوی، در مدت اقامت خود میهمان سفره حضرت رضا(ع) می‌شوند.

«قاضی‌خانی» عنوان کرد: نمایندگی آستان قدس رضوی در استان البرز در ایام دهه کرامت رضوی برنامه‌های متنوع دیگری همچون برگزاری همایش‌ها و تقدیر از خادمیاران رضوی، توزیع بسته‌های غذایی میان خانواده‌های نیازمند و محروم و اعزام گروه‌های جهادی به روستاهای محروم را برگزار کرده است.

وی عیادت از بیماران سرطانی مرکز کهریزک، بیمارستان‌ها، اعطای جهیزیه به نوعروسان بی‌بضاعت، برگزاری جشن و برنامه‌های فرهنگی در بوستان‌های شهر و... را از دیگر برنامه‌های نمایندگی آستان قدس در استان البرز معرفی کرد.





منبع : ابنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار