کد خبر: ۵۲۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۳ 23 June 2015
کشتی گیر البرزی تیم ملی فرنگی کشورمان گفت: در صورت حضور در مسابقات جهانی آمریکا تنها کسب مدال طلا راضی ام می کند.

یوسف قادریان در گفتگو با مهر اظهار کرد: چند روزی است اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی آمریکا آغاز شده است. با انگیزه بالا در این اردو حاضر شده ام و برای کسب بهترین و خوش رنگ ترین مدال تمرین می کنم.

وی افزود: در ماه های اخیر انرژی و توان زیادی را صرف کردم تا حضوری موفق در بازی های آسیایی و انتخابی تیم ملی داشته باشم. به لطف خداوند در هر دو آنها سربلند بوده ام و به مدال طلای آسیا رسیدم و موفق به شکست تمام حریفانم در انتخابی تیم ملی شدم.

قادریان با بیان اینکه کادر فنی تیم ملی تصمیم گیرنده نهایی برای حضور نفرات منتخب در مسابقات جهانی است گفت: تمام تلاشم را در اردو به کار می گیرم تا در جمع نفرات نهایی باشم و دوبنده تیم ملی را بر تن کنم.

در فرصتی مناسب از طریق رسانه ها در مورد نحوه استقبال مسئولان حرف میزنم

قادریان به مصدومیت خود اشاره کرد و گفت: طی ماه های اخیر مصدومیتی برایم ایجاد شد که خوشبختانه تا حد زیادی مرتفع شده است و مشکلی برای حضور در تمرینات تیم ملی ندارم.

این کشتی گیر البرزی ادامه داد: مسئولان فدراسیون کشتی به شکل شفاف و با محور قراردادن شایستگی فنی و اخلاقی کشتی گیران، تیم های ملی را مهیای مسابقات مختلف می کنند امیدوارم با توانی که صرف می کنم در نهایت در ترکیب تیم ملی اعزامی قرار بگیرم.

وی در پایان در خصوص بازخوردهای کسب مدال طلایش در مسابقات جهانی و نوع استقبال مسئولان شهرستان نظرآباد و استان گفت: ترجیح می دهم در این مورد صحبتی نکنم و در یک فرصت مناسب شاید خیلی از حرف هایم را از طریق رسانه ها منعکس کردم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار