هواشناسی هشدار داد
مدیر کل هواشناسی البرز اعلام کرد که بررسی نقشه های پیش یابی هوا از وزش باد شدید و کولاک از فردا جمعه در این استان به خصوص مناطق کوهستانی حکایت دارد.
کد خبر: ۵۳۵۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۷ 07 December 2017
به گزارش تابناک البرز، منصور رحمانیان شامگاه پنجشنبه اظهار داشت:امشب با ورود سامانه سرد و بارشی از غرب کشور به استان البرز بارش ها به تدریج آغاز می شود که فردا جمعه سراسر استان را فرا می گیرد.

وی با بیان اینکه دمای هوای استان طی امشب و 2 روز آینده کاهش محسوس دارد از مردم و مسئولان اجرایی خواست تمهیدات لازم را برای پیشگیری از حوادث احتمالی بیندیشند.

این مسئول گفت:انتظار می رود مردم از سفرهای غیر ضروری در جاده های استان به خصوص جاده های کوهستانی خودداری کنند.

وی افزود: با توجه به بارش برف و یخبندان احتمال ریزش کوه در محورهای کوهستانی استان البرز طی روزهای آینده ، دور از انتظار نیست.

رحمانیان از مردم خواست قبل از اقدام به سفر از وضعیت هوا و راه ها از طریق شماره تلفن 134 هواشناسی اطلاعات لازم را کسب کنند.

مدیر کل هواشناسی استان البرز از رانندگانی که به ناچار قصد تردد در محورهای کوهستانی استان را دارند،باید سوخت کافی،زنجیرچرخ و موادغذایی همراه داشته باشند ضمن آنکه از سلامت فنی وسایل نقلیه خود مطمئن شوند. 

وی یاد آور شد: فردا جمعه سرعت وزش باد در مناطق کوهستانی البرز مانند جاده کرج- چالوس و طالقان به حدود 50 کیلومتردر ساعت خواهد رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار