مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز گفت: رسانه و خبرنگاران باید دین خود را نسبت به دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت ادا کرده و تریبون رسانه باید در این حوزه فعال باشد.
کد خبر: ۷۰۴۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰ 17 January 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل اسلامی افزود: رسانه باید بخشی از فعالیت خود در حوزه فضای مجازی با موضوع انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان اختصاص دهد.
وی اظهار داشت: متاسفانه امروز جوانان کشور آشنایی کامل از دستاوردهای دفاع مقدس ندارند به طوریکه حتی شهدا و خانواده های آنان را در محله های خود نمی شناسند.
اسلامی گفت: در حالیکه امنیت و آسایش کشور حاصل جانفشانی ها و خون شهدا است و اکنون در جزیره امنی به نام ایران زندگی می کنیم لیکن بسیاری از جوانان نمی دانند این امنیت حاصل رشادت چه افرادی است.
مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان البرز بیان داشت: اکنون ایران در40 سالگی انقلاب خود قرار دارد و دستاوردهای آن در بخش های مختلف فراوان است.
وی افزود: این در حالی است که در ابتدای جنگ تحمیلی حتی سیم خاردار وارداتی بود و گونی برای سنگر سازی نداشتیم لیکن امروزه موشک صادر می کنیم و در فناوری های مختلف کارهای بزرگی انجام داده ایم.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز اظهار داشت: زمانی در کشور نمی توانستیم حتی پیچ بالگرد و هواپیما بسازیم اما امروز هواپیما و بالگرد تولید می کنیم.
وی گفت: اصحاب رسانه باید امروز به مردم به خصوص جوانان و نوجوانان بگویند چه بودیم و چه شدیم؛ باید بگویند قبل از انقلاب چه کسانی بالای سر ما بودند ولی اکنون خودمان آقابالاسر شده و بسیاری در جهان از ما خط مشی می گیرند.
اسلامی افزود: اکنون کشورهای اروپایی به این نتیجه رسیده اند که باید بسیج تشکیل دهند چراکه شهید همدانی در سوریه با تشکیل بسیج توانست داعش را سرکوب کند.
وی اظهار داشت: در عراق نیز شهید «شعبان نصیری» که از افتخارات البرز است در زمان هشت سال دفاع مقدس با سازماندهی پناهنده های عراقی لشکر 9 بدر را تشکیل داد و در سال های اخیر با تشکیل حشد الشعبی در عراق توانست این کشور را نجات دهد.
وی گفت: دانشمندان جوان ایرانی دنیایی از افتخارات هستند و امروز باید جلوی دشمن سینه سپر کنیم زیرا در کشور چیزی کم نداریم.
سردار اسلامی افزود: بیرون از مرز کسی نمی تواند به کشور ما چپ نگاه کند ولی در داخل در بسیاری از موضوعات تیشه به ریشه خود می زنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار