کد خبر: ۸۲۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹ 24 August 2015
رئیس هیئت بوکس استان البرز گفت: مجمع فوق العاده این هیئت ورزشی صبح فردا با حضور رییس فدراسیون کشور و مدیرکل ورزش وجوانان استان البرز برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که یک سال به پایان مجمع هیئت بوکس البرز باقی است برخی از اعضای مجمع به بهانه اینکه عملکرد رییس هیئت مورد رضایت نیست درخواست مجمع فوق العاده کرده اند. به همین منظور خبرنگار مهر در این خصوص با فرمان سلمان زاده گفتگو کرده است.

سلمان زاده اظهار کرد: در این مجمع قرار است با بررسی فعالیت های سه سال گذشته هیئت بوکس البرز در خصوص ادامه حضور من در مسئولیت این ورزش تصمیم گیری شود.

وی با انتقاد از هجمه ای که ایجاد شده است گفت: جای تاسف دارد که برخی فعالان این ورزش موفقیت های کسب شده در این سال ها را نادیده می گیرند و با اصرار بر مواضع غیر اصولی خود می خواهند حرفشان را به کرسی بنشانند.

سلمان زاده کسب عنوان قهرمانی کشور، میزبانی از مسابقات کشوری بزرگسالان و راهیابی سه البرزی به تیم ملی را عمده موفقیت های این هیئت در سه سال گذشته عنوان کرد و گفت: متاسفانه این دستاوردها نادیده گرفته شده و برخی مسائل فرعی دستاویز عده ای برای ساز مخالف زدن شده است.

سلمان زاده با بیان اینکه عملکردش مورد حمایت رییس فدراسیون است گفت: مدیران ورزش استان متاثر از هیاهوی این عده قلیل تن به برگزاری مجمع فوق العاده داده اند با این حال رییس فدراسیون بوکس عنوان کرده است خود در این جلسه حاضر خواهد شد و از نزدیک موضوع را بررسی خواهد کرد.

رییس هیئت بوکس استان البرز در پایان افزود: مجمع فوق العاده فردا سه شنبه در سالن اجتماعات اداره کل ورزش استان البرز برگزار می شود و با قدرت از عملکرد خود و همکارانم در این هیئت ورزشی دفاع خواهم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار