کد خبر: ۸۳۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۶ 26 August 2015

رئیس هیئت بوکس استان البرز با بیان اینکه عده‌ای می‌خواهند مسیر هیئت بوکس به بیراهه برود، گفت: باید مدیرکل ورزش و جوانان البرز جلسه‌ای را برگزار کند تا اختلافات موجود حل شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، جلسه مجمع فوق‌العاده هیئت رئیسه بوکس استان البرز که قرار بود امروز در محل اداره‌کل ورزش و جوانان استان البرز برگزار شود به علت غیبت دو نفر از مهمترین افرادی که باید در این جلسه حضور می‌داشتند، لغو شد.

جلسه مجمع فوق‌العاده هیئت رئیسه بوکس استان البرز با عدم حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز و رئیس فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران که رئیس مجمع است، از رسمیت خارج و در نهایت مقرر شد تا در فرصتی دیگر این جلسه برگزار شود.

لازم به ذکر است این جلسه در حالی لغو شد که همه افراد دعوت شده از جمله فرمان سلمان‌زاده رئیس هیئت بوکس استان البرز، نماینده مربیان، نماینده داوران، نماینده ورزشکاران و اصحاب رسانه در محل حاضر شدند ولی معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان البرز اعلام کرد که برگزاری جلسه مجمع فوق‌العاده هیئت رئیسه بوکس استان البرز لغو شده است.

علت عدم حضور احمد ناطق‌نوری رئیس فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران در مجمع فوق‌العاده هیئت رئیسه بوکس استان البرز برگزاری جلسه پیش بینی نشده با وزیر کار اعلام شد.

همچنین علت عدم حضور رضا گل‌‌محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در این جلسه، حضور وی در شهرستان نظرآباد به همراه شورای اداری استان البرز عنوان شد.

وادی‌خیل معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در جمع افرادی که در محل اداره کل ورزش و جوانان استان البرز حاضر شده بودند، اعلام کرد: استاندار البرز با آقای گل‌محمدی تماس گرفته و از وی گلایه کرده‌ است که چرا در مراسم افتتاح ورزشگاه 5 هزار نفری شهرستان نظرآباد حضور ندارید و آقای گل‌محمدی نیز به آن شهرستان رفت.

لازم به ذکر است تعدادی از ورزشکاران رشته بوکس که خود را پیشکسوت بوکس استان البرز معرفی می‌کردند در این جلسه حضور یافتند و به وضعیت ورزش بوکس در استان البرز اعتراض کردند که این اقدام آن‌ها سبب ایجاد حواشی نیز شد.

اختلافات مجمع هیئت بوکس استان البرز برطرف شود

فرمان سلمان‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به ایجاد تنش در حاشیه برگزاری مجمع فوق‌العاده هیئت رئیسه بوکس استان البرز، اظهار داشت: این افراد کسانی بودند که جزو مجمع نبودند و برای این جلسه نیز دعوت نشده بودند و اقدام به شلوغ‌کاری کردند.

رئیس هیئت بوکس استان البرز با بیان اینکه اعضای مجمع تعریف شده‌اند، بیان کرد: نام افرادی که فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران و اداره کل ورزش و جوانان استان البرز آن‌ها را تایید کرده است، در اختیار هیئت بوکس استان البرز است ولی نام این افراد که امروز سخنانی را مطرح کردند در این لیست وجود ندارد.

وی بیان کرد: این مجمع با این شکل سامان نمی‌گیرد مگر اینکه مدیرکل ورزش و جوانان جلسه‌ای را برگزار کند تا اختلافات موجود حل شود.

رئیس هیئت بوکس استان البرز با بیان اینکه اختلافاتی در هیئت بوکس استان البرز وجود دارد، افزود: عده‌ای با اقدامات خود سبب شدند که مسیر هیئت بوکس به بی‌راهه برود ولی در حال حاضر باید تصمیمات صحیحی اتخاذ کنیم.

سلمان‌زاده با بیان اینکه من به عنوان اولین قهرمان و مدال‌آور استان البرز نمی‌توانم به ریاست در این هیئت ادامه دهم، گفت: باید یک سرمایه‌دار به عنوان رئیس هیئت بوکس بیاید تا برای ورزش بوکس هزینه کند که این موضوع نیز امکان ندارد.

سلمان‌زاده با بیان اینکه همچنان به عنوان رئیس هیئت بوکس استان البرز به فعالیت‌های خودم ادامه می‌دهم، افزود: در مسابقات کشوری بوکس نیز تیم استان البرز شرکت می‌کند و از هیچ کس نیز ترسی نداریم.

مجمع انتخاباتی هیئت بوکس البرز هفته آینده برگزار می‌شود

نادر وادی‌خیل نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با بیان اینکه جلسه پیش بینی نشده‌ای برای رئیس فدراسیون بوکس با وزیر کار پیش آمده و به همین خاطر آقای ناطق‌نوری به جلسه مجمع انتخاباتی هیئت بوکس البرز نیامده است، اظهار داشت: آقای رضا گل‌محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز به همراه شورای اداری البرز به شهرستان نظرآباد رفته است.

وی با اشاره به اینکه امروز قرار است در شهرستان نظرآباد استادیوم 5 هزار نفری افتتاح شود، بیان کرد: ما برنامه‌ریزی کرده بودیم که آقای گل‌محمدی در اواسط جلسه مجمع انتخاباتی هیئت بوکس به این جلسه برسد و مدیرکل ورزش و جوانان البرز برای افتتاح این ورزشگاه به نظرآباد رفته‌ است.

معاون توسعه ورزش اداره‌‌کل ورزش و جوانان ‌البرز با بیان اینکه به علت غیبت رئیس فدراسیون بوکس کشور و مدیرکل ورزش و جوانان البرز برگزاری این مجمع لغو شد،‌ افزود: این جلسه در هفته آینده برگزار می‌شود.

وادی‌خیل با بیان اینکه برنامه‌ریزی می‌کنیم تا به اعضائی که حضورشان در جلسه هفته آینده لازم است دعوتنامه ارائه شود، گفت:‌ اگر مدیرانی که حضورشان در این جلسه لازم است بهتر برنامه‌ریزی کنند می‌توانیم هفته آینده مجمع انتخاباتی هیئت بوکس استان البرز را برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه نمی‌توان مدیران را مقصر لغو این جلسه دانست، اظهار داشت: با توجه به اینکه این جلسه، مجمع فوق‌العاده انتخابات هیئت بوکس استان البرز بود اصرار داشتیم که این جلسه را برگزار کنیم ولی نتوانستیم.

معاون توسعه ورزش اداره‌ کل ورزش و جوانان ‌البرز بیان کرد: با توجه به اینکه جلسات مهمتری برای مدیرکل ورزش استان البرز و آقای ناطق‌نوری پیش آمده این جلسه لغو شد.

وادی‌خیل افزود:‌ علت برگزاری جلسه فوق العاده این بوده است که اعضای مجمع درخواست کرده‌اند تا عملکرد هیئت بوکس استان البرز مورد بررسی قرار گیرد و آقای ناطق نوری نیز به عنوان رئیس مجمع دستور این کار را دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار