کد خبر: ۸۸۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۳:۵۵ 03 September 2015

مجمع فوق العاده هیئت بوکس استان البرز برگزار شد و طی آن فرصتی دو هفته برای تعیین تکلیف ماندن یا رفتن رئیس هیئت بوکس استان در نظر گرفته شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع فوق العاده هیئت بوکس استان البرز پیش از ظهر سه شنبه برگزار شد و طی آن فرصتی دو هفته برای تعیین تکلیف مدیریت این هیئت ورزشی البرز در نظر گرفته شد. این مجمع به درخواست برخی منتقدان عملکرد رئیس فعلی هیئت استان البرز با حضور رییس فدراسیون بوکس و مدیرکل ورزش و جوانان البرز برگزار شد.

در ابتدای این جلسه رییس هیئت بوکس استان البرز گزارشی از عملکرد خود در سه سال اخیر و فعالیت های صورت گرفته ارائه کرد.

فرمان سلمان زاده با بیان اینکه راه اندازی سالن تخصصی بوکس، برگزاری مسابقات کشوری در البرز و کسب عنوان قهرمانی جوانان کشور از مهمترین دستاوردهای او در این مدت بوده است سیاه نمایی عده ای مخالف را به دور از انصاف و اخلاق عنوان کرد و خواستار تعامل شفاف آنها با هیئت برای رفع مشکلات موجود شد.

وی با بیان اینکه حضور در این مسئولیت را فرصتی برای خدمت می داند، گفت: در صورتی که مجموع نظرات اعضا به کنار رفتن من باشد می پذیرم با این حال تا زمانی که باشم با قدرت و بر اساس ضوابط موجود این ورزش را اداره می کنم.

در ادامه سه نفر از اعضای حاضر در مجمع در تایید و رد صحبت های رییس هیئت بوکس البرز صحبت کردند. توجه بیشتر به قهرمانان و استفاده بیشتراز خرد جمعی و نظرات طیف های مختلف از مهمترین محورهای صحبت این افراد بود.

رئیس فدراسیون بوکس و مدیرکل ورزش استان البرز هم در سخنانی با بیان اینکه موفقیت در سایه یک کار جمعی حاصل می شود، هر گونه فردگرایی و خودمحوری را عاملی برای شکست برنامه ها و عقب ماندن ورزش دانستند.

در پایان این جلسه احمد ناطق نوری رییس فدراسیون بوکس ایران با اخذ اکثریت آرای اعضای مجمع و با دادن اختیار تام از مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز درخواست کرد در بازه زمانی دو هفته ای با بررسی شرایط این هیئت و اخذ نظرات موافقان و مخالفان در خصوص ادامه فعالیت فرمان سلمانزاده در این هیئت ورزشی و یا انتخاب سرپرست جدید اقدام کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار