حجت الاسلام یوسفی با دعوت از عموم مردم استان البرز برای حضور حداکثری در پای صندوق های رأی گفت: سپاه در مصادیق انتخابات دخالتی ندارد و از هیچ کاندیدای معینی حمایت نمی کند.
کد خبر: ۸۹۶۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰ 08 September 2020

به گزارش «تابناک البرز»  حجت الاسلام یوسفی در خصوص حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات گفت: از عموم مردم برای حضور پای صندوق های رأی دعوت می کنیم. 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز با تأکید بر این مطلب که سپاه اجازه ورود به مصادیق انتخابات ندارد عنوان کرد: خبرهایی شنیده می شود که سپاه از فلان شخص حمایت می کند، من ضمن تکذیب این مطلب به صورت جدی و تأکیدی عرض می کنم که سپاه اجازه ورود به مصادیق انتخابات را ندارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز عنوان کرد: تعیین مصداق کار ما نیست و مردم خودشان با درایت و بصیرت هر فردی که در نظر داشته باشند انتخاب می کنند. 

حجت الاسلام یوسفی با اشاره به اینکه معرفی مصادیق انتخاباتی توهین به شعور مردم است توضیح داد: هر فردی که انتخاب شد به عنوان نماینده مردم است و در این رابطه هر اقدامی که از سپاه برآید برای همراهی با نماینده منتخب انجام می دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار