آیت الله حسینی همدانی گفت: انقلاب اسلامی، روحیه ظلم‌ستیزی و زیربار حرف زور نرفتن را در مردم ایران احیا کرد.
کد خبر: ۹۷۵۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶ 03 July 2021

به گزارش «تابناک البرز» امام جمعه کرج در خطبه های این هفته خود بابیان اینکه انقلاب اسلامی این روحیه ظلم‌ستیزی و زیر بار زور نرفتن را در مردم ایران احیا کرد و تا امروز به حمدالله این روحیه باقی‌مانده و بلکه بالنده‌تر و محکم‌تر هم شده است، گفت: یکی از مصادیق فعال بودن این روحیه در مردم ما این است که طاغوت زمان و جرثومه جنایت و استکبار یعنی آمریکا و اذنابش را هرگز فراموش نمی‌کنند و هر جمعه او را لعن می‌کنند.

او افزود: آمریکا که دم از حقوق بشر می‌زند و خودش در مقابله با کرونا درمانده شده است حوادث طبیعی را هم نمی‌تواند مهار کند و توانایی ندارد فروریختن یک ساختمان را در کشورش مدیریت کند که بحران درست نشود حتی رسانه‌ها هم که تحت امرش هستند نتوانستند عیب‌پوشی کنند.

امام جمعه کرج گفت: بدتر از اینکه اگر این حادثه در کشورهای دیگر اتفاق می‌افتاد رسانه‌های‌شان دولت آن کشور را به‌روز سیاه می‌نشاندند و در داخل هم غرب پرستان این روزها لال شدند که از قدرت مدیریت آمریکا در بحران‌ها حماسه‌سرایی کنند.

او افزود: دیده‌اید یک اتفاقی که می‌افتد کسانی که در داخل هستند چگونه سینه‌چاک می‌کنند اما مردم انقلابی، حزب‌الله دشمن‌شناس و زمان‌شناس هستند و به‌موقع از اسلام و انقلاب دفاع می‌کنند و با بصیرت تمام در مقابل آمریکا و دشمنی‌های آمریکا ایستاده‌اند و شعار مرگ بر آمریکا را فراموش نمی‌کنند.

آیت‌الله حسینی همدانی گفت: روسیاهی دیگر غرب که با بی‌شرمی تمام شعار حقوق بشر سر می‌دهد، گورهای دسته‌جمعی کودکان بومی کانادا بود که این روزها نمایان شد و چهره شیطانی و جنایتکار و خون‌ریز مدافعان حقوق بشر را عیان‌تر کرد.

او افزود: این‌ها را که می‌بینیم و می‌شنویم سخن امام المسلمین را بهتر درک می‌کنیم بهتر می‌فهمیم که خطاب به عده‌ای فرمودند خاک‌برسر آن ملت و دولتی که زیر بار تحمیل‌های آمریکا برود؛ چقدر ساده‌لوحی است وقتی کسانی بگویند بروید پشت میز مذاکره با یک دستگاه متکبر و بی‌اعتقاد به اصول انسانی و حقوق بین‌الملل بنشینیم آمریکایی‌ها به اصول و حقوق بین‌الملل اعتقادی ندارند.

نماینده ولی فقیه در البرز گفت: رئیس‌جمهور آمریکا همین رئیس‌جمهور فعلی که خرفت هم هست یعنی هذیان می‌گوید حرف‌های بی‌ربط می‌زند همین چند روز پیش باز مطلبی گفته است که باید به او بگوییم کاری نکن که رزمندگان جهان اسلام و مقاومت برای تو هم مثل ترامپ سرگیجه درست کنند باید مواظب باشد که زیاد حرف نزند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار