معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در تعطیلات پیش رو واحدهای بازرسی این معاونت با تمرکز بیشتر به ویژه از داروخانه‌های منتخب توزیع‌کننده داروهای کرونا بازدید خواهند کرد.
کد خبر: ۹۸۶۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸ 16 August 2021

به گزارش «تابناک البرز» نفیسه خسروی با بیان اینکه در پی اعلام تعطیلی توسط ستاد ملی کرونا در روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و شنبه هفته آینده اظهار کرد: با توجه به ماهیت خدمت‌رسانی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز و در راستای رفاه و رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم استان، واحدهای مختلف معاونت غذا و دارو در پیک پنجم کرونا همچون تعطیلات کرونایی قبلی با تمام توان به مراجعان و بیماران ارائه خدمات اورژانسی خواهد داشت.

وی بیان کرد: در تعطیلات پیش رو واحدهای بازرسی این معاونت با شدت و تمرکز بیشتر به ویژه از داروخانه‌های منتخب توزیع کننده داروهای کرونا و همچنین دیگر واحدهای صنفی بازدید و نظارت خواهند کرد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی البرز متذکر شد: از مردم استان درخواست می‌کنیم برای قطع زنجیره انتقال کرونا و حفظ جان خود و عزیزانشان ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی از هرگونه رفت و آمد غیرضروری اکیداً اجتناب کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار