با حضور 40 هزار کلاس اولی در مدارس
بر اساس آمار اعلام شده از سوی خسرو ساکی مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز، امسال 40 هزار و 67 کلاس اولی، همزمان با سراسر کشور وارد محیط علم و دانش شدند.
کد خبر: ۹۹۱۲۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸ 22 September 2015
به گزارش تابناک – البرز: با فرارسیدن آخرین روز شهریور و یک روز پیش از آغاز رسمی سال تحصیلی 94 – 95، تمام کلاس اولی های استان البرز به مدرسه رفتند.
بر اساس آمار اعلام شده از سوی خسرو ساکی مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز، امسال 40 هزار و 67 کلاس اولی، همزمان با سراسر کشور وارد محیط علم و دانش شدند.بر اساس آمار اعلام شده از سوی خسرو ساکی مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز، امسال 40 هزار و 67 کلاس اولی، همزمان با سراسر کشور وارد محیط علم و دانش شدند.
مراسم حضور کلاس اولی ها در مدرسه با اجرای برنامه های شاد و متنوع همراه بود تا نوآوزان البرزی خاطره خوشی از نخستین روز مدرسه داشته باشند.
در این مراسم که به صورت نمادین در مدرسه یادگار امام ناحیه سه کرج و با حضور مسئولان انجام شد، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز طی سخنانی ورود کلاس اولی‌ها را به سنگر علم و دانش تبریک گفت و افزود: امروز آغاز هفته دفاع مقدس نیز است لذا لازم است تا با برنامه‌ریزی‌های اساسی نسل امروز را نیز با رشادت‌های رزمندگان اسلام آشنا کنیم.
خسرو ساکی تأکید کرد: رزمندگان اسلام برای دفاع از کشور و آرمان‌های نظام جان خود را فدا کردند و امروز تنها نامی از آنها باقی مانده است.
وی مهمترین وظیفه نوجوانان و جوانان امروز را ادامه راه شهدا و رزمندگان اسلام عنوان کرد و بیان داشت: مدارس علاوه بر مزین شدن آغاز سال تحصیلی به عکس و عباراتی از دوران هشت سال دفاع مقدس نیز تزیین شده است و این مهم می‌تواند عاملی برای انتقال ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس به نسل امروز باشد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز بیان داشت: براساس آمار موجود امسال ورودی کلاس اولی‌ها به مدارس نسبت به سال گذشته 5 درصد افزایش داشته است.
ساکی اعلام کرد: مدرسه به عنوان خانه دوم فرزندان ما باید محیطی امن باشد لذا مربیان و معلمان در مدارس باید با برقراری نظم دانش‌آموزان را به سمت فراگیری علم و دانش بیشتر سوق دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار