در پی اقداماتی تروریست‌ها و اشرار مسلح وابسته به سرویس‌های بیگانه در استان سیستان و بلوچستان، دومین شهید مرزبانی استان گلستان در سال جاری تقدیم امنیت کشور شد.
کد خبر: ۱۱۶۱۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۴ 05 April 2024

به گزارش تابناک گلستان، سروان «جواد جهان بیکی» اهل روستای کوسه از توابع شهرستان کلاله در استان گلستان، بامداد امروز «پنج شنبه ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۳» در درگیری با تروریست‌های جیش الظلم در چابهار به درجه رفیع شهادت رسید.

دقایقی پیش «سرهنگ سیدخلیل هاشمی» فرمانده انتظامی کلاله و شماری از کارکنان فرماندهی انتظامی و عقیدتی سیاسی این شهرستان با حضور در منزل این شهید مدافع امنیت، خبر شهادت این جوان سرافراز را به خانواده‌اش اطلاع دادند.

فرمانده انتظامی کلاله با بیان اینکه زمان استقبال، تشییع و خاکسپاری این شهید بزرگوار متعاقباً اعلام می‌شود، خاطرنشان کرد: از شهید «جواد جهان بیکی» که از کارکنان فرماندهی مرزبانی استان سیستان و بلوچستان بود، دو فرزند پسر ۱۸ ماهه و ۴ ماهه به یادگار مانده است.

سرهنگ سیدخلیل هاشمی با تأکید بر اینکه قطعاً انتقام سختی از مسببان این حملات تروریستی گرفته خواهد شد، تصریح کرد: برای برقراری امنیت و آرامش هموطنان خون‌های بسیاری اهدا شده است و به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم عوامل تروریستی و صهیونیستی این امنیت را بر هم بزنند.

به گزارش ایسنا، در نخستین روز‌های سال جدید و حوالی ساعت یک بامداد روز دوشنبه «۶ فروردین ۱۴۰۳»، سرهنگ «محمدمهدی نجاتی نیا» در درگیری با اشرار منطقه مرزی میرجاوه سیستان و بلوچستان و دفاع از امنیت ایران اسلامی، به عنوان نخستین شهید مرزبانی استان گلستان و کشور در سال جاری به درجه رفیع شهادت رسید.

پیکر پاک و مطهر این شهید گرانقدر در زادگاهش گلزار شهدای امامزاده ابراهیم (ع) روستای النگ شهرستان کردکوی به خاک سپرده شد.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار