مدیر اموال و املاک بنیاد مستضعفان:
مدیر اموال و املاک بنیاد مستضعفان کشور گفت: تاکنون ۹ هزار سند املاک بنیاد علوی در استان گلستان به مردم واگذار شد.
کد خبر: ۱۶۳۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶ 14 January 2016
 حسن کاری، مدیر اموال و املاک بنیاد مستضعفان کشور در مراسم اهدا اسناد بنیاد علوی اظهار داشت: بنیاد علوی توجه ویژه به مناطق محروم کشور دارد و درصدد است تا با واگذاری و اهدا اسناد مالکیت بتوانیم سبب بهبود وضعیت مردم این مناطق شویم.

وی افزود: قرار بود از ابتدای سال تاکنون 8 هزار اسناد را در استان گلستان واگذار کنیم که خوشبختانه این میزان به 9 هزار جلد سند رسید و امیدواریم در سال آینده 10 هزار جلد اسناد دیگر به استان گلستان واگذار شود.

مدیر اموال و املاک بنیاد مستضعفان کشور تصریح کرد: براساس دستور مقام معظم رهبری درباره رسیدگی به قشر محروم و مستضعف جامعه، آن دسته از املاکی که به نام املاک بنیاد علوی در استان گلستان مشخص شده به اقشار واجد شرایط واگذار خواهد شد.

کاری گفت: خدمت به محرومان جامعه را از اهداف بنیاد مستضعفان دانست و افزود: با هدف حمایت و پشتیبانی از کشاورزان و تولید و توسعه منطقه نیز این اسناد مالکیت برای اراضی کشاورزی منطقه نیز صادر خواهد شد.

وی اظهار داشت: با وجود فراخوان های مکرر تاکنون هنوز بخشی از متقاضیان واجد شرایط برای طی مراحل قانونی به شعب استان‌های هدف شرکت توسعه اموال سینا مراجعه نکرده‌اند که از آنها دعوت می‌کنیم در اولین فرصت با در دست داشتن مدارک و مستندات خود به دفاتر مذکور مراجعه کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار