کد خبر: ۱۰۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۷ 04 March 2015

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصاد مقاومتی علاج دردهای اقتصادی و موجب عزت، قدرت و امنیت کشور است.

عزیز اکبریان اظهارکرد: اقتصاد مقاومتی نسخه اصلی درمان اقتصاد کشور است و تحقق آن زمینه عزت و قدرت بیشتر کشور را فراهم می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی به برنامه‌ریزی‌های دقیق از سوی مجریانی توانمند نیاز دارد که بتوانند اهداف این حوزه را پله به پله پیگیری و اجرا کنند .

اکبریان افزود: بدون شک درمسیر تحقق اقتصاد مقاومتی نباید بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و امکانات موجود و همچنین استفاده از دیدگاه نخبگان را فراموش کرد.

وی تنها راه مقابله با دسیسه‌های اقتصادی دشمن را تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: تنها راه مقابله با تحریم‌ها و دسیسه‌های دشمنان، مقاومت اقتصادی و اتکا به داشته‌های خود در این بخش است.

اکبریان تصریح کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی از راهکارهای مهم برای مقابله جدی با جنگ نابرابر اقتصادی دشمنان علیه کشور و ملت ایران است.

نماینده مردم کرج درمجلس شورای اسلامی ادامه داد: تمام مسئولان اجرایی و قشرهای مختلف مردم برای تحقق اقتصاد مقاومتی وظایف و رسالت‌هایی دارند که باید در حد توان به آنها عمل کنند.

این مسوول ابراز کرد: ایران با ظرفیت‌ها و قابلیت‌هایی که دارد، می‌تواند با عملیاتی کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبری به یک کشور مقتدر در عرصه اقتصاد بین‌الملل تبدیل شود.

به گزارش ایسنا وی یادآورشد: بدون شک با وحدت رویه در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، دشمنان هیچ غلطی نخواهند کرد و باز هم درمقابل ملت ایران به زانو در می‌آید.

اکبریان درپایان گفت: اقتصاد مقاومتی مسیری برای رسیدن به استقلال، خودکفایی و تعیین الگوی مصرف در جامعه است و تحقق آن در گرو تقویت فرهنگ مقاومت درجامعه و همکاری همه مردم و مسئولان است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار