معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با بیان اینکه طبق قانون روستاهای بالای پنج هزار نفر جمعیت به شهر تبدیل می شوند، اعلام کرد: تبدیل روستای 12 هزار نفری فرخ آباد زیبا دشت شهرستان فردیس در دست بررسی قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۱۷۳۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰ 02 July 2024

به گزارش «تابناک البرز» احمد افضلی در آیین کلنگ زنی پایگاه امدادی اورژانس روستای فرخ‌آباد زیبادشت فردیس افزود: تلاش ها بر این است که با همراهی مردم این روستای پرجمعیت از مزایای شهری برخوردار شود.

وی گفت: از اعضای شورا و دهیار فرخ‌آباد زیبادشت انتظار می رود برای بازنگری طرح هادی روستا، نقاطی که نیاز به تغییر دارد، طی مکاتبه ای به معاونت عمرانی استانداری ارائه شود تا در کمیته تصویب بررسی و به نتیجه برسد.

دولت سیزدهم خدمات موثری در فردیس انجام داد

معاون استاندار البرز با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم اعتبار خوبی را برای عمران و پیشرفت شهرستان فردیس جذب کنیم، خاطرنشان کرد: خدمات زیادی از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون برای تامین نیازهای این شهرستان ارائه شده است.

افضلی بیان کرد: تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان شهیدسلیمانی فردیس پس از ۱۲ سال با پیگیری های انجام شده به نتیجه رسید و در دسترس مردم قرار گرفت.‌

وی با اشاره به برگزاری دوره دوم انتخابات ریاست جمهوری گفت: امیدواریم با حضور حداکثری مردم انتخابی آگاهانه و پرشور در پای صندوق های رای شاهد باشیم.

روستای فرخ آباد زیبادشت تنها روستای شهرستان فردیس است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار