طرح توسعه نخستین شرکت ساخت کیت های تشخیص هرمونی آزمایشگاهی کشور با حضور محمد مهدی برادران معاون صنایع عمومی وزارت صنعت ، معدن و تجارت در شهرک صنعتی بهارستان کرج گشایش یافت.
کد خبر: ۱۱۷۲۰۳۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۳ 20 June 2024

به گزارش «تابناک البرز» در آیین افتتاح این طرح اعلام شد، شرکت تولید کننده این محصولات از سال ۱۳۹۲ به عنوان نخستین شرکت تولید کننده کیت های تشخیص هرمونی آزمایشگاهی فعالیت خود را در کشور آغاز کرد و اکنون سالانه ۲۰۰ هزار کیت تشخیصی تولید می کند.

این کیت ها در تشخیص بیماری های هرمونی مانند سرطان، تیروئید، بیماری های خونی ، عفونی و امثال آن کاربرد دارد و ۹۰ درصد نیاز آزمایشگاهی کشور در این بخش تامین می شود.

اکنون با فعالیت این شرکت سالانه از خروج بیش از ۶۰ میلیون دلار ارز برای تامین کیت های تشخیصی آزمایشگاهی جلوگیری می شود.

قرار است با اجرای طرح توسعه این شرکت میزان تولید این محصولات به ۵۰۰ هزار کیت تشخیصی در سال برسد که افزون بر تامین نیاز داخلی گام موثری برای صادرات برداشته شود.

در زمان حاضر ۲۱ کیت تشخیصی آزمایشگاهی در این شرکت با دانش بالا و فناوری بومی تولید می شود ضمن آنکه محصولات این شرکت طبق استانداردهای جهانی به تولید می رسد.

میزان اشتغالزایی کنونی شرکت تولید کننده کیت های تشخیصی کشور ۸۰ نفر است که تا سال آینده به ۱۸۰ نفر افزایش می یابد.

گشایش شرکت محصولات چاپ و بسته بندی

همچنین شرکت تولید محصولات چاپ ، بسته بندی و انواع کارتن با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهرک صنعتی بهارستان در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع با زیربنای۲ هزار متر مربع و تولید سالانه ۱۵۰ هزار متر مربع محصولات مقوایی و کارتن گشایش یافت .

با افتتاح این شرکت زمینه اشتغال ۵۰ نفر فراهم شد ضمن آنکه این شرکت یکی از مهمترین مراکز تامین کننده انواع بسته های مقوایی در کشور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار