سرپرست اداره کل دامپزشکی البرز از اختصاص ۳۰ جایگاه ثابت عرضه بهداشتی دام زنده ویژه عید سعید قربان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۰۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴ 12 June 2024
به گزارش «تابناک البرز» علیرضا رفیعی‌پور در آستانه عید سعید قربان گفت: با توجه به شیوع بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو و پیشگیری از این بیماری و دیگر بیماری‌های مشترک بین انسان و دام، مردم باید از مراکز بهداشتی اقدام به خرید و ذبح دام نمایند. 
سرپرست اداره کل دامپزشکی البرز اضافه کرد: ۳۷ تیم ثابت و ۱۵ تیم سیار، ۴۵ بازرس گوشت، ۴۰ دامپزشک و ۳۰ ناظر ذبح شرعی برای نظارت بر عرضه و قربانی دام در استان البرز فعالیت دارند.
رفیعی‌پور گفت: این تیم‌ها در جایگاه‌های تعیین شده توسط شهرداری‌های استان مستقر شده و خدمات لازم ارائه می‌دهند ضمن آنکه کشتارگاه‌های دام استان در روز عید سعید قربان فعال بوده و آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.
ابن مسئول ادامه داد: با توجه به احتمال شیوع بیماری‌های مشترک انسان و دام، مردم از خرید دام از مکان‌های متفرقه خودداری کنند.
وی افزود: ستاد اجرایی نظارت بر ذبح دام‌های قربانی مستقر در اداره کل دامپزشکی البرز در روز عید قربان با شماره تماس ۳۲۷۳۷۱۷۹، شماره تلفن ۳۲۷۷۶۰۲۹ اداره دامپزشکی شهرستان کرج و سامانه ارتباطی ۱۵۱۲ از ساعت ۶ صبح الی ۱۴ آماده ارائه هر گونه راهنمایی و پاسخگویی به سووالات مردم است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار