رئیس اداره ورزش و جوانان فردیس گفت: سرانه ورزشی شهرستان فردیس ۳۳ سانتی‌متر مربع برای هر نفر است، که با استاندارد کشوری فاصله زیادی داریم.
کد خبر: ۱۱۷۰۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰ 09 June 2024

به گزارش «تابناک البرز» ابراهیم کرمی گفت: فردیس تاکنون روابط عمومی نداشت و به همین دلیل نتوانستیم ظرفیت‌های خوب ورزشی این شهرستان را معرفی کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان فردیس ادامه داد: روابط عمومی اکنون فعال شده و درصدد است تا نقاط برجسته و ضعف ورزشی شهرستان را بیان کند، قهرمانان را معرفی کرده و کمبود‌ها را شناسایی و با مطالبه از مسئولان برطرف کند.

وی افزود: سرانه ورزشی شهرستان فردیس ۳۳ سانتی‌‍متر مربع برای هر نفر است، که با استاندارد کشوری فاصله زیادی داریم.

کرمی تصریح کرد: سه پروژه ورزشی در شهرستان فردیس داریم که بنا بود در سال گذشته افتتاح شوند که به دلیل کمبود اعتبار مالی عقب افتادند، ‌امیدواریم اعتبارات لازم به این پروژه تخصیص پیدا کند و کار انجام شود و خروجی پروژه‌ها تقدیم مردم شود.

این مسئول با بیان اینکه فردیس حدود ۱۰۴ نفر قهرمان در سه رده کشوری، آسیایی و جهانی دارد، گفت: همیشه هیأت‌های ورزشی ما در چندین رشته کشتی، فوتبال، تکواندو، کاراته و بدمینتون حرف اول را می‌زنند و قهرمانان ما در این رشته‌ها در سطح ملی و بین‌المللی خوش درخشیدند.

وی ادامه داد: به هر حال فردیس پتانسیل بسیار بالایی در ورزش دارد و اگر توجه جدی به این بخش شود، جوانی که بخواهد در جامعه‌ای خوب، آباد، آزاد، مستقل در همه ابعاد سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی موفق شود، این‌ها توجه جدی به ورزش باید انجام دهند.

کرمی در پایان اظهار داشت: زمانی که مسئولان ما به ورزش توجه کنند، ما می‌توانیم قهرمانان بیشتری را تقدیم ملت کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار