کد خبر: ۱۰۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۷ 10 March 2015
فرماندار کرج گفت: برنامه ریزی و مدیریت بحران توسط دستگاه‌های استان برای چهارشنبه پایان سال و مصادف شدن با ایام فاطمیه در حال انجام است.
به گزارش تسنیم محمدتقی ایرانی در جلسه شورای اداری شهرستان کرج که بعد از ظهر امروز با حضور نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، فرماندار کرج و مدیران ارشد دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، اظهار داشت: سیاست‌های دولت تدبیر و امید در آستانه سال 94 بر اساس تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی است.
وی افزود: کشور باید با اتکا به اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی اداره شود اما در این راستا دغدغه‌های سیاست خارجی و بین المللی وجود دارد چراکه سبب پیوند ایران با دنیا شده و نگاه جهانی را به ایران مثبت می‌کند.
فرماندار کرج با اشاره به اینکه ستاد تنظیم بازار در پایان سال 93 با جدیت دنبال می‌شود، گفت: برخورد با متخلفان به صورت جدی انجام می شود تا فرصت عرض اندام برای افرادی که قصد برهم زدن نظام و آسایش مردم هستن، مهیا نشود.
وی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی و مدیریت بحران توسط دستگاه های استان برای چهارشنبه پایان سال و مصادف شدن با ایام فاطمیه در حال انجام است.
ایرانی اظهار داشت: به منظور استفاده صحیح شهروندان و جوانان از تفریحات و برنامه های چهارشنبه پایان سال نهادهای امنیتی، انتظامی، بهداشتی و درمانی در حال فعالیت هستند تا شیرینی نوروز به کام مردم تلخ نشود.
وی بیان کرد: مقرر شده شهرداری کرج فضایی برای بهره مندی سالم خانواده ها برای چهارشنبه پایانی سال در نظر بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار