کد خبر: ۱۰۹۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۳ 10 October 2015
استاندار البرز نوید داد، هنرمندان صنایع دستی استان در آینده نزدیک می‌توانند آثار خود را در نمایشگاه دائمی عرضه محصولات در معرض دید عموم بگذارند.

ابه گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، سید حمید طهایی امشب در جریان بازدیدی چند ساعته از نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان کشور، در غرفه استان البرز نیز حضور یافت و از تولیدات صنایع دستی، هنری و سوغات روستاییان این استان دیدن به عمل آورد.

وی در جریان این بازدید که با همراهی تعدادی از صنعت‌گران، هنرمندان و تولیدکنندگان نیز همراه بود، نوید داد، در آینده نزدیک با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، نمایشگاه دائمی صنایع دستی و گردشگری در استان دایر شود.

طهایی تصریح کرد: این نمایشگاه می‌تواند بخشی از دستاوردهای روستاییان این استان را که تاکنون ناشناخته بود به ظهور بروز رساند.

گفتنی است، نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان در عرصه اقتصاد مقاومتی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران به مدت یک هفته دایر شد و در این مدت با استقبال خوبی از سوی مردم همراه بود.

در حاشیه برگزاری این نمایشگاه آیین‌های سنتی روستاها از جمله میهمانی‌های روستایی وعشایری، شبی با قرآن روستایی هر شب برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار