کد خبر: ۱۱۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۳:۱۵ 07 March 2015
مدیرکل پدافند غیرعامل استان البرز گفت: طرح جامع پدافند غیرعامل در این استان تدوین شود.
به گزارش فارس از کرج، سید شهاب‌الدین حسینی در نشست با مدیران دستگاه‌های استان البرز اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های این مرکز ارائه آموزش‌های لازم به مدیران است، در این راستا برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارائه آموزش‌ به مدیران انجام شده است که با توجه به کارشناسی‌های انجام شده این مهم نیز به زودی آغاز خواهد شد.
این مسئول در ادامه سخنان خود بر تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل در البرز تأکید کرد و گفت: برای تحقق این مهم باید تمامی دستگاه‌های اجرایی در استان البرز همکاری‌های لازم را داشته باشند و ما نیز باید از ظرفیت‌های این دستگاه‌ها در جهت تدوین هرچه سریع‌تر این طرح بهره لازم را ببریم.
مدیرکل پدافند غیرعامل استان البرز بیان داشت: پدافند غیرعامل از جمله سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در امور پدافند غیرعامل، سیاست‌های کلی برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران، قانون برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران، قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی و ... است.
وی تأکید کرد: در این راستا برای تدوین سند جامع پدافند غیرعامل استان البرز باید تلاش خود را دوچندان کرده و از توان و ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی در استان استفاده کنیم.
حسینی تصریح کرد: در بحث پدافند باید آسیب‌ها و تهدیدها شناسایی و تمهیدات لازم برای پیشگیری از آنها با آموزش اندیشیده شود.
وی در ادامه سخنان خود به برگزاری دوره‌های آموزشی پدافندغیرعامل در استان اشاره کرد و گفت: در این راستا از 20 فروردین تا 20 اردیبهشت ماه سال آتی کلاس‌های آموزشی ویژه مدیران دستگاه‌های اجرایی و کارشناسان فنی و مهندسی در سطح استان برگزار می‌شود.
به گفته این مسئول دانش‌آموزان نیز باید در مدارس نسبت به این موضوع آموزش‌های لازم را ببینند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار