نقش پژوهش در توسعه و پیشرفت شهر

کد خبر: ۱۳۰۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶ 16 November 2015

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: پژوهش در توسعه و پیشرفت شهر نقش مهمی را ایفا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مجید کاویانی ظهر امروز در حاشیه مراسم انعقاد تفاهمنامه همکاری با دانشگاه خوارزمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: نقش تحقیق و پژوهش در توسعه و پیشرفت بر کسی پوشیده نیست لذا باید مسیر رسیدن به این مهم را بیش از پیش فراهم کنیم.

وی ادامه داد: کلانشهر کرج با داشتن مراکز علمی و دانشگاهی ظرفیت بسیار خوبی برای انتقال داده‌ها و تأثیرگذاری آن بر شهر و توسعه است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: می‌توانیم با گرفتن آخرین یافته‌ها از مراکز دانشگاهی آن را در مسیر توسعه شهر و رسیدن به توسعه پایدار استفاده کنیم.

کاویانی در ادامه سخنان خود با اشاره به انعقاد این تفاهمنامه اظهار کرد: این تفاهمنامه نیز گامی مهم در جهت رسیدن به اهداف مورد نظر و توسعه کلانشهر کرج است.

وی افزود: اکنون این تفاهمنامه به گونه‌ای منعقد شده است که می‌تواند قابلیت‌های اجرایی فراوانی را داشته باشد و به سمت شکوفایی شهر پیش برویم.

رئیس مرکز پژوهش مطالعات راهبردی شورای اسلام شهر کرج در ادامه سخنان خود از تدوین دفترچه‌ای در این مرکز خبر داد و گفت: مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج دفترچه‌ای از نیازهای شهر کرج را تدوین و تهیه کرده است تا بتوانیم موضوعات این دفترچه را به دانشگاه انتقال داده و در انجام پروژه‌های پژوهشی مثمر ثمر استفاده کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار