نماینده ولی‌فقیه در استان البر:
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز گفت: اعضای هیأت دولت باید فاصله خود را با جریان فتنه و فتنه‌گران حفظ کرده و به دنبال نزدیکی به آنها نباشند.
کد خبر: ۱۴۳۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰ 12 December 2015
نماز سیاسی عبادی جمعه این شهرستان با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی و مسئولان شهری برگزار شد.
آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های دوم نماز ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی و ایام سوگواری پیامبر معظم اسلام، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: دین اسلام، دین رحمت، رأفت و مهربانی است و کسانی که به دنبال رفتارهای خشونت‌آمیز و ترور هستند به ویژه گروهک‌های تروریستی تکفیری و داعش بویی از اسلام نبرده‌اند.
وی با بیان اینکه علمای اسلام باید پیام واقعی و راستین اسلام ناب محمدی را به جهانیان عرضه کنند، ادامه داد: امروز دل‌های جوانان جهان تشنه سیراب شدن از تعالیم راستین الهی و قرآنی است.
خطیب جمعه کرج در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به احادیثی از پیامبر گرامی اسلام و ائمه اطهار گفت: سیره اهل بیت(ع)، بهترین راهکار هدایت‌بخشی برای جهان امروز به ویژه مسلمانان است.
حسینی همدانی با قرائت حدیثی از یکی از معصومین مبنی بر اینکه مبادا زبان خوش دشمن تو را فریب دهد، افزود: این سخنان ارزشمند امروز می‌تواند راهگشای مسئولان ما در اجرای اهداف و سیاست‌های انقلاب اسلامی باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد شدید از برخی رفتارهای مسئولان عالی دولت گفت:‌ بارها تأکید کردیم و باز هم می‌‌کنیم که فتنه خط قرمز نظام است و مبادا افراد به اندازه سرسوزنی از این خط عبور کنند و مطمئن باشند که مردم هرگز نزدیکی به فتنه و فتنه‌گران را نمی‌بخشد.
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز افزود: متأسفانه مدتی است که اعضای دولت با سران فتنه رفت و آمد داشته و با آنها عکس می‌گیرند و به عیادت و حال و احوالپرسی سران فتنه می‌روند که این رفتارها از چشم مردم ولایی ایران دور نمی‌ماند.
وی افزود: متأسفانه شاهد هستیم که به عیادت سران فتنه می‌روند و نماینده می‌فرستند و از این کار عکس و فیلم می‌گیرند و خیلی بی‌پروا به سران فتنه نزدیک می‌شوند، این‌ها خیال نکنند که دشمنی فتنه‌گران و خیانت آنها از ذهن مردم محو شده است.
حسینی همدانی گفت:‌ سخنگوی دولت بیان می‌کنند که در رابطه با حصر دولت اقدامات لازم و اثربخشی را انجام داده است، اعضای دولت باید بار دیگر رهنمودهای مقام معظم رهبری به ویژه سخنان ولایت در جمع اعضای دولت در سال گذشته را مرور کرده و خواست مردم این است که آنها فاصله خود را با فتنه و فتنه‌گران حفظ کرده و افزایش دهند.
خطیب جمعه کرج گفت:‌ اعضای دولت باید بار دیگر خط قرمزهای نظام را مرور کنند حمایت از فتنه خط قرمز نظام است.
حسینی همدانی ادامه داد: یکی از مهمترین رهنمودهای ولایت جلوگیری از دو قطبی کردن جامعه است؛ متأسفانه باید بگوییم که اعضای دولت حرف‌هایی می‌زنند که به دو قطبی شدن جامعه کمک می‌کند و در حقیقت این حرف‌ها کمک به دشمن است.
وی با یاداوری سخنان اعضای دولت در جلسه اخذ رأی اعتماد از نمایندگان مجلس گفت: مگر شما در زمان گرفتن رأی اعتماد نمی‌گفتید که از فتنه و فتنه‌گران فاصله می‌گیرد امروز باید به وعده‌هایی که دادید و حرف‌هایی که زدید عمل کنید متأسفانه باید بگویم که این عملکرد برخی از اعضای دولت با حرف‌های آنها و همچنین بیانات صریح مقام معظم رهبری مبنی بر خط قرمز بودن فتنه منافات دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار