نماینده ولی‌فقیه در استان البرز فاش کرد
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز گفت: اعضای مثلث شوم آمریکا، صهیونیست‌ها و وهابیت عامل فجایع جهان هستند.
کد خبر: ۱۴۷۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵ 19 December 2015
نماز سیاسی و عبادی جمعه این شهرستان امروز نیز با حضور اقشار مختلف مردمی و مسئولان شهری به امامت آیت‌الله سیدمحمد مهدی حسینی‌ همدانی برگزار شد.
خطیب جمعه کرج در خطبه‌های دوم نماز به فجایع نیجریه و به شهادت رسیدن تعدادی از شیعیان این کشور اشاره کرد و گفت: متأسفانه شاهد هستیم که شیعیان در سراسر جهان از جمله نیجریه، عراق، سوریه، عربستان، بحرین و ... تحت ظلم و ستم قرار دارند.
وی تصریح کرد: امروزه استکبار جهانی پروژه شیعه هراسی را با توان پیگیری می‌کنند و متأسفانه برخی از حکام به اصطلاح مسلمان مانند حکام عربستان، قطر و ترکیه با استکبار هم‌صدا و همراه شده‌اند.
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز افزود: مثلث شوم آمریکا، صهیونیست‌ها و وهابیت عامل اصلی تمام فجایع جهان هستند و مردم سراسر جهان امروز گرفتار ظلم، ستم و زورگویی این مثلث شوم هستند.
حسینی همدانی تأکید کرد: استکبار می‌داند که مکتب شیعه،‌ مکتب ظلم‌ستیزی است و کسی که در این مکتب رشد کرده،‌ هرگز در برابر ظلم و ستم سکوت نمی‌کند و همین امر موجب شده که استکبار جهانی تمرکز اصلی خود را منحرف کردن ذهن جوانان شیعه قرار دهد.
لازم به ذکر است، پس از پایان نماز سیاسی و عبادی جمعه امروز در تمام شهرستان‌های استان البرز راهپیمایی اعتراض‌آمیز به دلیل شهادت شیعیان در نیجریه برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار