9دی روز بصیرت و میثاق با ولایت است

کد خبر: ۱۵۲۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴ 26 December 2015


رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان البرز گفت: 9 دی روز بصیرت افزایی و مظهر حضور هوشمندانه ملت ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی خضری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، به فرا رسیدن سالروز حماسه 9 دی اشاره کرد و افزود: ملت ایران روز 9 دی 1388 در مواجه با فتنه‌گران، توان خود را نشان داده و زمینه آگاهی جامعه را فراهم کردند.

وی با بیان اینکه در تاریخ ملت‌های مختلف در سطح جهان، همیشه بعضی از روزها و مواقع تاریخی به عنوان یک روز برجسته، شاخص و حماسی شناخته می‌شود، تصریح کرد: در تاریخ جمهوری اسلامی ایران نیز برخی از برنامه‌های تاریخی و روزها نماد ایثار، مقاومت، و شکوه ملت بوده و روز 9 دی یکی از این روزها است.

این مسئول به اهمیت روز 9 دی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: این روز تاریخی که در سال 1388 ایستادگی آحاد جامعه مقابل فتنه‌گران را نشان داد در تقویم کشور ما می‌درخشد و باید همیشه زنده نگه داشته شود.

خضری ابراز کرد: در این روزمردم از قومیت‌ها، اقوام، مذاهب و فرهنگ‌های مختلف در سراسر کشور ایران اسلامی مقابل فتنه فتنه‌گران و دشمنی استکبارگران ایستادند و آزادگی خود را به ملت‌های جهان نشان دادند.

رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی البرز در ادامه به دشمنان استکبارگر و زیاده‌خواه ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: نظام سلطه همیشه با برنامه‌ریزی و اهداف استعمارگرانه قصد تسلط بر دیگر کشورها را دارد و در این خصوص برای هر ملت و نظام سیاسی، یک الگو و برنامه‌ای را در نظر می‌گیرد.

وی ادامه داد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران در داخل و خارج کشور، علیه ملت مسلمان توطئه کرده و فتنه‌گران را در مناطق مختلف جامعه ساماندهی می‌کردند تا به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

خضری اضافه کرد: چپاول‌گران با صرف هزینه بسیار خود برای تحقق اهداف استکباری فتنه‌گران، هزینه‌های فراوانی را صرف کرده که آثار اقتصادی، سیاسی و فرهنگی و اجتماعی گسترده‌ای برای ملت ایجاد کرد.

این مسئول با بیان اینکه فتنه‌گران و دشمنان نظام اسلامی قصد ساقط کردن نظام اسلامی را داشتند، تأکید کرد: موضوع انتخابات یک دروغ بی‌ارزش بود، چرا که اقدامات صورت گرفته از سوی فتنه‌گران مانند آتش زدن مسجد و سایر فعالیت‌ها و دشمنی آن‌ها با مردم از سوی سرویس‌های جاسوسی و شبکه‌های ماهواره‌ای برنامه‌ریزی می‌شد.

خضری یادآور شد: فتنه‌گران قصد داشتند تا مانند دوران حکومت خود در گذشته اما به سبک دیگر، جمهوری اسلامی ایران را مدیریت کرده و فعالیت‌هایی که کاهش توان فرهنگی، دینی و اجتماعی جامعه را به دنبال داشت راه‌اندازی کنند.

وی درپایان گفت: مردم، اقدامات و فعالیت‌های ضد فرهنگی فتنه‌گران را در دوران حکومتشان به یاد دارند و امیدورایم آحاد جامعه، بصیرت امروز خود را حفظ کرده و با افزایش آگاهی‌های سیاسی و اجتماعی زمینه ناامیدی دشمنان نظام جمهوری اسلام ایران را تحقق بخشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار