49 شعبه اخذ رأی در طالقان استقرار می‌یابد

کد خبر: ۱۵۳۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴ 28 December 2015


فرماندار شهرستان طالقان گفت: با تمهیدات اندیشیده شده 49 شعبه اخذ رأی در شهرستان طالقان استقرار می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از طالقان، مصطفی فراهانی عصر امروز در جلسه تعیین تعداد و محل استقرار شعب اخذ رأی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده تعداد 49 شعبه اخذ رأی در این شهرستان استقرار پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: از این تعداد 27 شعبه در بخش مرکزی و 22 شعبه در بخش بالا طالقان در نظر گرفته شده است.

فرماندار شهرستان طالقان افزود: تمامی تمهیدات و اقدامات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در این شهرستان انجام می‌شود و بسترهای حضور مردم در پای صندوق‌های رأی نیز اندیشیده شده است.

وی با اعلام این که ملت ایران بارها و بارها با حضور خود در انتخابات نشان داده اند که هرگز دست از آرمان‌های نظام برنخواهند داشت،‌ تأکید کرد: ملت ایران در انتخابات گذشته نیز حضوری پررنگ داشتند و با حضور خود در پای صندوق‌های رأی حمایت خود را از انقلاب اسلامی اعلام کردند.

فرماندار طالقان بیان داشت: در این راستا و باتوجه به اهمیت انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی، همه دست‌اندرکاران و مجریان انتخابات در شهرستان با جدیت و تلاش مضاعف زمینه و بستر لازم را برای حضور و مشارکت مردم در انتخابات فراهم کنند.

فراهانی تصریح کرد: اصل بی‌طرفی، اجرای قانون انتخابات، فراهم‌سازی زمینه‌های حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، از وظایف اصلی مجریان برگزاری انتخابات است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار